Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни "Літературознавчі студії: Історія зарубіжної літератури" для студентів 2 курсу спеціальності: 035 Філологія освітнього рівня: першого (бакалаврського) освітньої програми: Мова і література (японська) освітньої програми: Мова і література (китайська) спеціалізації : 035.06 Східні мови і літератури (переклад включно

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24440/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни
"Літературознавчі студії: Історія зарубіжної літератури"
для студентів 2 курсу
спеціальності: 035 Філологія
освітнього рівня: першого (бакалаврського)
освітньої програми: Мова і література (японська)
освітньої програми: Мова і література (китайська)
спеціалізації : 035.06 Східні мови і літератури (переклад включно
 
Creator Вишницька, Юлія Василівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description 3. Результати навчання за дисципліною
У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні знань із таких питань: проблема періодизації історії зарубіжної літератури доби Середньовіччя і Відродження, ХVІІ–ХІХ століття, дискусійні питання щодо визначення провідних літературних напрямів і стилів, визначення філософських і художніх домінант творчості видатних європейських письменників зазначеного періоду, специфіка професійно-педагогічної діяльності учителя зарубіжної літератури ЗНЗ.
Підвищенню ефективності практичних занять сприятиме передбачене програмою виконання навчально-дослідницьких завдань, зокрема самостійних досліджень з актуальних проблем історії зарубіжної літератури доби Середньовіччя і Відродження та ХVІІ–ХІХ століття.
Програмні результати навчання:
• Знання та розуміння літературознавчих понять, основних етапів розвитку літератури, її суспільної ролі, основних етапів життєвого і творчого шляху письменників, виявляти знання історичних ознак понять народності літератури, художнього образу; основних ознак силабо-тонічної системи віршування.
• Розуміння зарубіжної художньої літератури як культурної та мовної цілісності, мистецтва слова, усвідомлення національної своєрідності літературного процесу.
• Аналіз та інтерпретація творів зарубіжних письменників, визначати жанрово-стилістичні особливості творів мовою оригіналу та суттєві ознаки їх перекладів українською мовою, висловлювати судження щодо зв’язків української та інших літератур.
На семінарських заняттях студенти набувають таких умінь та навичок:
• аналізувати та здійснювати інтерпретацію художніх текстів означених періодів згідно з естетичними категоріями;
• визначати жанрові особливості вивчених творів;
• визначати суттєві художні особливості перекладів художніх текстів;
• проводити дослідження художніх текстів з використанням завдань за запланованою програмою;
• складати конспект і тези рекомендованих літературознавчих праць;
• користуватися словниково-довідковою літературою та складати бібліографію з визначеної проблеми.
Під час самостійної роботи студенти мають набути таких умінь та навичок:
• самостійно аналізувати та здійснювати інтерпретацію художніх текстів означеного періоду згідно з естетичними категоріями;
• самостійно визначати жанрові особливості вивчених творів;
• самостійно визначати суттєві художні особливості перекладів художніх текстів;
• самостійно проводити дослідження художніх текстів з використанням завдань за запланованою програмою;
• самостійно складати конспект і тези рекомендованих літературознавчих праць;
• самостійно користуватися словниково-довідковою літературою та складати бібліографію з визначеної проблеми;
• самостійно готувати повідомлення (доповідь) щодо проблем дослідження літератури означеного періоду.
Протягом курсу студенти набувають таких філологічних компетентностей: розвиток мовних знань, лінгво-комунікативних умінь; розширена і глибока інформаційна обізнаність лінгвістичної проблематики; здатність описати широке коло об’єктів та процесів; здатність аналізувати філологічні явища (лінгвістичні та літературознавчі); літературознавчих компетентностей: знання про основні тенденції розвитку і своєрідність літературного процесу, зміст естетичних теорій, методів, напрямів, стилів і жанрів літератури, історії зарубіжної літератури; розуміння основних проблем теорії літератури: література та дійсність, генезис і функція літератури, зміст і форма в літературі, критерій художності, літературний процес, літературний стиль, художній метод в літературі; проблем поетики: образ, ідея, тема, поетичний рід, жанр, композиція, поетична мова, ритм, вірш, фоніка в їх стильовому значенні тощо; літературознавчо-критичних компетентностей: здатність осмислювати мистецтво слова як систему систем, розуміти еволюційний шлях розвитку світового літературознавства.
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24440/1/Vyshnytska_RNP_LS_ISL_2k_sch.movy_2018-2019_1%20semestr.pdf
Вишницька, Юлія Василівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни "Літературознавчі студії: Історія зарубіжної літератури" для студентів 2 курсу спеціальності: 035 Філологія освітнього рівня: першого (бакалаврського) освітньої програми: Мова і література (японська) освітньої програми: Мова і література (китайська) спеціалізації : 035.06 Східні мови і літератури (переклад включно [Навчально-методичні матеріали]