Запис Детальніше

Взаємодія Пласту і сім’ї у вихованні всебічно розвиненої гармонійної особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712020/
 
Title Взаємодія Пласту і сім’ї у вихованні всебічно розвиненої гармонійної особистості
The interaction of Plast and family in the development of a fully developed harmonious personality
 
Creator Жданович, Юлія Миколаївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
 
Description У вихованні дітей неабияке значення мають формальні та неформальні громадські організації. Враховуючи той факт, що багато неформальних організацій мають все ж таки негативний вплив на формування юної особистості, необхідно поширювати досвід саме виховних дитячих і молодіжних громадських організацій, особливо, якщо у виховному процесі вони ще й співпрацюють із батьками. Саме такою є Пласт — Національна скаутська організація України.
In the education of children, formal and informal non-governmental organizations are of paramount importance. Given the fact that many informal organizations still have a negative impact on the formation of a young person, it is necessary to disseminate the experience of the educational children's and youth organizations, especially if they also cooperate with their parents in the educational process. This is exactly Plast - the National Scout Organization of Ukraine.
 
Publisher ТОВ "Видавнича група "Шкільний Світ"
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712020/1/26_%D0%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%92%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%8F%20%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%83%20%D1%96%20%D1%81%D1%96%D0%BC%E2%80%99%D1%97.pdf
- Жданович, Юлія Миколаївна (orcid.org/0000-0003-1677-189X <http://orcid.org/0000-0003-1677-189X>) (2016) The interaction of Plast and family in the development of a fully developed harmonious personality Соціальний Педагог, 12 (120). pp. 35-41.