Взаємодія Пласту і сім’ї у вихованні всебічно розвиненої гармонійної особистості
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712020/
|
|
Title |
Взаємодія Пласту і сім’ї у вихованні всебічно розвиненої гармонійної особистості
The interaction of Plast and family in the development of a fully developed harmonious personality |
|
Creator |
Жданович, Юлія Миколаївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships |
|
Description |
У вихованні дітей неабияке значення мають формальні та неформальні громадські організації. Враховуючи той факт, що багато неформальних організацій мають все ж таки негативний вплив на формування юної особистості, необхідно поширювати досвід саме виховних дитячих і молодіжних громадських організацій, особливо, якщо у виховному процесі вони ще й співпрацюють із батьками. Саме такою є Пласт — Національна скаутська організація України.
In the education of children, formal and informal non-governmental organizations are of paramount importance. Given the fact that many informal organizations still have a negative impact on the formation of a young person, it is necessary to disseminate the experience of the educational children's and youth organizations, especially if they also cooperate with their parents in the educational process. This is exactly Plast - the National Scout Organization of Ukraine. |
|
Publisher |
ТОВ "Видавнича група "Шкільний Світ"
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712020/1/26_%D0%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%92%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%8F%20%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%83%20%D1%96%20%D1%81%D1%96%D0%BC%E2%80%99%D1%97.pdf
- Жданович, Юлія Миколаївна (orcid.org/0000-0003-1677-189X <http://orcid.org/0000-0003-1677-189X>) (2016) The interaction of Plast and family in the development of a fully developed harmonious personality Соціальний Педагог, 12 (120). pp. 35-41. |
|