Запис Детальніше

Глобальні маркетингові комунікації у контексті державного управління

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобальні маркетингові комунікації у контексті державного управління
 
Creator Шевцов, Є. Д.
Оболенська, Тетяна Євгенівна
Obolenska, Tetiana
Оболенская, Татьяна Евгеньевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-10-22T11:49:16Z
2018-10-22T11:49:16Z
2018-10
 
Type Article
 
Identifier Шевцов Є. Д. Глобальні маркетингові комунікації у контексті державного управління / Шевцов Є. Д., Оболенська Т. Є. // Цифрова економіка : зб. матеріалів Нац. наук.-метод. конф., 4–5 жовт. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 387–389.
978-966-926-226-4
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25893
 
Language uk