Модель підготовки фахівців за дуальною формою здобуття вищої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712040/
|
|
Title |
Модель підготовки фахівців за дуальною формою здобуття вищої освіти
Model of training of specialists in the dual form of higher education Модель подготовки специалистов по дуальной форме получения высшего образования |
|
Creator |
Герасименко, І.В.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
В докладі розглянуто питання підготовки в системі вищої освіти, а саме підготовки фахівців за дуальною формою. Описано ряд проблем пов’язаних зі здобуттям вищої освіти за дуальною формою, які потребують вирішення. Та наведено відповідні висновки.
The report deals with the issues of preparation in the system of higher education, namely the training of specialists in a dual form. A series of problems related to the formation of higher education in a dual form that needs to be solved is described. But the relevant conclusions are given. В докладе рассмотрены вопросы подготовки в системе высшего образования, а именно подготовки специалистов по дуальной форме. Описан ряд проблем, связанных с получением высшего образования по дуальной форме, требующие решения. И приведены соответствующие выводы. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712040/1/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Герасименко, І.В. (orcid.org/0000-0001-6678-8142 <http://orcid.org/0000-0001-6678-8142>) (2018) Model of training of specialists in the dual form of higher education In: ІІІ All-Ukrainian Electronic Scientific and Practical Conference "Open Education and Distance Learning: From Theory to Practice" ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-355-128-9 |
|