Ризики в омніканальному маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ризики в омніканальному маркетингу
|
|
Creator |
Левандовський, Юрій Олегович
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-10-24T08:42:57Z
2018-10-24T08:42:57Z 2018-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Левандовський Ю. О. Ризики в омніканальному маркетингу / Левандовський Ю. О. // Цифрова економіка : зб. матеріалів Нац. наук.-метод. конф., 4–5 жовт. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 232–235.
978-966-926-226-4 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25981 |
|
Language |
uk
|
|