Запис Детальніше

Основи виробництва медіапродукту:Телевізійне виробництво

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24472/
 
Title Основи виробництва медіапродукту:Телевізійне виробництво
Основы производства медиапродукта: Телевизионное производство
Fundamentals of media production: Television production
 
Creator Лісневська, Аліна Леонідівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Метою курсу є ознайомлення з основами виробництва сучасного відеопродукту, який має поліфункціональний комунікативно-інформаційний механізм впливу на масову аудиторію та новими шляхами його медіакомпаніями, сформувати уміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності.
Завданнями курсу є :
 поглиблення теоретичних знань студентів щодо індустрії виробництва сучасного відеоконтенту;
 ознайомлення з особливостями організації виробництва відеопродукту на всіх етапах;  ознайомлення із сучасним станом ринку телепрограм, особливостями функціонування телерадіокомпаній різних форматів  формування загального уявлення про зображально-виражальні засоби телевізійної журналістики, єдність візуально-звукового образу на телеекрані, співвідношення слова та зображення;
 познайомити з технологією зйомки та підготовки до ефіру аудіовізуального продукту в різних жанрах.
Целью курса является ознакомление с основами производства современного видеопродукта, который имеет полифункциональный коммуникативно-информационный механизм воздействия на массовую аудиторию и новыми путями его медиакомпании, сформировать умение применять полученные знания в практической деятельности.
Задачами курса являются:
 углубление теоретических знаний студентов по индустрии производства современного видеоконтента;
 ознакомление с особенностями организации производства видеопродукта на всех этапах;  ознакомление с современным состоянием рынка телепрограмм, особенностями функционирования телерадиокомпаний различных форматов  формирование общего представления о изобразительно-выразительные средства телевизионной журналистики, единство визуально-звуковой образ на телеэкране, соотношение слова и изображения
 познакомить с технологией съемки и подготовки к эфиру аудиовизуального продукта в разных жанрах.
The aim of the course is to get acquainted with the basics of production of modern video products, which has a multifunctional communicative and information mechanism for influencing the mass audience and new ways of its media companies, to develop the ability to apply the acquired knowledge in practical activities.
The objectives of the course are:
- deepening theoretical knowledge of students about the industry of production of modern video content;
 familiarization with the peculiarities of organizing the production of video products at all stages;  familiarization with the current state of the television market, the peculiarities of the functioning of television and radio broadcasting companies of different formats;  formation of a general idea of ​​the figurative and expressive means of television journalism; the unity of the visual-sound image on the television screen; the ratio of words and images;
 to get acquainted with the technology of shooting and preparing for the broadcast of an audiovisual product in different genres.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018-09
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24472/1/A_Lisnevska_OVM_TV.pdf
Лісневська, Аліна Леонідівна (2018) Основи виробництва медіапродукту:Телевізійне виробництво [Навчально-методичні матеріали]