Самопідготовка сучасного вихователя як чинник його конкурентноздатності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24490/
|
|
Title |
Самопідготовка сучасного вихователя як чинник його конкурентноздатності
Самоподготовка современного педагога в условиях модернизации дошкольного образования Samopidgotovka of modern teacher in the conditions of modernization of preschool education |
|
Creator |
Гончаренко, Алла Миколаївна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Означена проблема пов’язана з розробкою наукової теми «Моделювання змісту і технологій професійного розвитку педагогів в умовах компетентнісної освіти» у контексті постановки стратегічного наукового пошуку – “Проектування змісту та технологій навчання педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти”. У статті розкривається паралель самоосвіти й самовиховання педагога дошкільного навчального закладу та встановлюється змістовий зв'язок між цими дефініціями. Визначаються акценти процесу модернізації системи дошкільної освіти. Зіставляються навчально-дисциплінарна та особистісно-орієнтована моделі у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу. Подається варіативність ставлення педагога до процесів реформування дошкільної освіти та проектування кінцевого результату. Окреслено й проаналізовано першопричинами позитивного, байдужого і негативного ставлення до модернізації дошкільної освіти. Характеризується перспектива формування творчого потенціалу сучасного педагога, що вибудовуються на нових основах і дає практикам оптимістичний імпульс до змін, до творчості. Визначаються вектори зростання професійна майстерність і професійної творчості педагога. Узагальнюються способи формування творчого потенціалу сучасного педагога, вивищення його фахового рівня, внесення нових орієнтирів у свідомість та устрій професійного життя. Розкривається зміст та якість самоосвіти у контексті науково-методичної роботи. Характеризуються форми роботи, де домінує репродуктивна діяльність і бесіда, професійна майстерність і професійна творчість. Отмеченная проблема связана с разработкой научной темы «Моделирования содержания и технологий профессионального развития педагогов в условиях компетентного образования» в контексте постановки стратегического научного поиска – “Проектирование содержания и технологий учебы педагогических работников в системе последипломного педагогического образования”. В статье раскрывается параллель самообразования и самовоспитание педагога дошкольного учебного заведения и устанавливается смысловая связь между этими дефинициями. Определяются акценты процесса модернизации системы дошкольного образования. Сопоставляются учебно-дисциплинарная и личностно ориентированная модели в педагогическом процессе дошкольного учебного заведения. Подается вариативность отношения педагога к процессам реформирования дошкольного образования и проектирования конечного результата. Очерчены и проанализированы первопричинами позитивного, безразличного и негативного отношения к модернизации дошкольного образования. Характеризуется перспектива формирования творческого потенциала современного педагога, что выстраивается на новых основах и дает практикам оптимистичный импульс к изменениям, к творчеству. Определяются векторы роста профессионального мастерства и профессионального творчества педагога. Обобщаются способы формирования творческого потенциала современного педагога, возрастание его профессионального уровня, внесение новых ориентиров в сознание и уклад профессиональной жизни. Раскрывается содержание и качество самообразования в контексте научно методической работы. Характеризуются формы работы, где доминирует репродуктивная деятельность и беседа, профессиональное мастерство и профессиональное творчество. The noted problem is related to development of scientific theme of «Design of maintenance and technologies of professional development of teachers in the conditions of kompetentnisnoy education» in the context of raising of strategic scientific search is “Planning of maintenance and technologies of studies of pedagogical workers in the system of pislyadiplomnoy pedagogical education”. In the article the parallel of self-education opens up self-education of teacher of preschool educational establishment and semantic zv''yazok is set between these definiciyami. The accents of process of modernization of the system of preschool education are determined. Compared educational-disciplinary and personality oriented models in the pedagogical process of preschool educational establishment. Variations' attitude of teacher is given toward the processes of reformation of preschool education and planning of end-point. Outlined and it is analyses primary causes of positive, indifferent and negative attitude toward modernization of preschool education. The prospect of forming of creative potential of modern teacher is characterized, that line up on new bases and gives practices an optimistic impulse to the changes, to creation. The vectors of growth are determined professional trade and professional creation of teacher. The methods of forming of creative potential of modern teacher are summarized, vivischennya him professional level, bringing of new orientiriv in consciousness and way of professional life. Maintenance and quality of self-education opens up in a context scientifically methodical works. The forms of work are characterized, where genesial activity and conversation, professional trade and professional creation prevails. |
|
Publisher |
Івано-Франківськ: НАІР
|
|
Date |
2018-01
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24490/1/A_Goncharenko_RKOMSORtP_IPPO.pdf
Гончаренко, Алла Миколаївна (2018) Самопідготовка сучасного вихователя як чинник його конкурентноздатності Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти : реалії та перспективи : зб. матеріалів Всеукраїн. наук.-практ. конф., м. Київ. с. 5-13. |
|