Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27633/
|
|
Title |
Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови
|
|
Creator |
Кравець, Валерія
Гордієнко, О. А. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education |
|
Description |
Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.
|
|
Publisher |
Житомир: ФОП «Н.М.Левковець»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27633/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%206.pdf
Кравець, Валерія and Гордієнко, О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. pp. 79-82. |
|