Запис Детальніше

Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/27633/
 
Title Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови
 
Creator Кравець, Валерія
Гордієнко, О. А.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education
 
Description Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.
 
Publisher Житомир: ФОП «Н.М.Левковець»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/27633/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%206.pdf
Кравець, Валерія and Гордієнко, О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. pp. 79-82.