Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24517/
|
|
Title |
Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід
Competence-based approach: studying the literary work by Pupils of the secondary school using the information and communication Technologies Изучение литературного произведения учениками основной школы средствами ИКТ: компетентностный подход |
|
Creator |
Кондратюк, Світлана Григоріївна
Паламар, Світлана Павлівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розглянуто проблему підготовки до уроку з вивчення літературного твору учнями основної школи з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Компетентнісний підхід учителя полягає в поетапному конструюванні уроку літератури з використанням ІКТ технологій. Такий підхід є частиною педагогічної майстерності вчителя. Методи та прийоми донесення до школярів життєвого досвіду повинні спиратися на сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що поступово займають місце сполучної ланки між реципієнтом і книжкою. Доцільне, послідовне використання хмарного середовища забезпечує активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури. Based on the foregoing, one can confirm that the teacher's compliance with a certain algorithm in the preparation of literature lessons using ICT technologies is an integral part of the teacher's skills today. Accordingly, taking into account the conceptual, technological, operational stages and the component of pedagogical implementation in preparation for studies on literature with the use of ICT technologies are mandatory for achieving high efficiency. We consider it expedient to allocate a reflexive stage, which will allow the teacher and the student to descend to a significantly higher level of substantive and vital competence. Cloud technologies, aimed at realizing the creative potential of students, their reputation and competence, allow them to demonstrate themselves in the intellectual labor market, in socio-cultural interactions with peers. The mental operations, that the student is engaged in, focus on the prospects of development, contribute to gaining experience, reflect on the quality of education. В статье рассмотрена проблема подготовки к уроку изучения литературного произведения учениками основной школы с использованием современных информационно-коммуникационных технологий (ИКТ). Компетентностный подход учителя состоит в поэтапном конструировании урока литературы с использованием ИКТ-технологий. Такой подход составляет часть педагогического мастерства учителя. Методы и приѐмы донесения школьникам жизненного опыта должны опираться на современные информационно-комуникационные технологии, которые постепенно становятся соединительной частью между реципиентом и книгой. Целесообразное, последовательное использование облачных технологий обеспечивает активизацию познавательной деятельности учеников на уроках литературы. |
|
Publisher |
Глухівський Національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24517/1/S_Kondratuk_VLTUOSHZIKTKP.pdf
Кондратюк, Світлана Григоріївна та Паламар, Світлана Павлівна (2018) Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід Вісник Глухівського Національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 1 (2(37)). с. 173-180. ISSN 2410-0897 |
|