Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність
Implementation of the complex of marketing communications of the enterprise and its efficiency |
|
Creator |
Пилипчук, Володимир Петрович
Pylypchuk, Volodymyr Пилипчук, Владимир Петрович |
|
Subject |
маркетинг
комплекс маркетингових комунікацій впровадження ефективність фактори впливу інструменти маркетингових комунікацій marketing complex of marketing communications implementation factors of influence tools of marketing communications efficiency fact of influencorse tools of marketing communications 330 |
|
Description |
Маркетингове управління діяльністю підприємстві організацій передбачає ефективне використання інструментів комунікації в процесі доведення товарів і послуг від виробника до споживача, а також в процесі зворотного зв’язку; реакція на якісного і кількісного задоволення потреб і попиту. В процесі формування комплексу маркетингових комунікацій необхідно визначити їхню мету, цілі і завдання в умовах нестабільного конкурентного середовища. Ефективність інформаційного впливу на споживача з метою просування товарів або послуг визначається ефективністю функціонування комплексу маркетингових комунікацій.
Marketing management of the activity of the enterprise organizations involves the effective use of communication tools in the process of bringing goods and services from the manufacturer to the consumer, as well as in the process of feedback; the response to qualitative and quantitative satisfaction of needs and demand. In the process of forming a complex of marketing communications, it is necessary to determine their purpose, goals and objectives in an unstable competitive environment. Effectiveness of information influence on the consumer in order to promote goods or services is determined by the efficiency of the operation of a marketing communications complex. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-10-30T08:24:21Z
2018-10-30T08:24:21Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пилипчук В. П. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність / Пилипчук В. П. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 40. – С. 70–78.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26039 |
|
Language |
uk
|
|