Запис Детальніше

Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність
Implementation of the complex of marketing communications of the enterprise and its efficiency
 
Creator Пилипчук, Володимир Петрович
Pylypchuk, Volodymyr
Пилипчук, Владимир Петрович
 
Subject маркетинг
комплекс маркетингових комунікацій
впровадження
ефективність
фактори впливу
інструменти маркетингових комунікацій
marketing
complex of marketing communications
implementation
factors of influence
tools of marketing communications
efficiency
fact of influencorse
tools of marketing communications
330
 
Description Маркетингове управління діяльністю підприємстві організацій передбачає ефективне використання інструментів комунікації в процесі доведення товарів і послуг від виробника до споживача, а також в процесі зворотного зв’язку; реакція на якісного і кількісного задоволення потреб і попиту. В процесі формування комплексу маркетингових комунікацій необхідно визначити їхню мету, цілі і завдання в умовах нестабільного конкурентного середовища. Ефективність інформаційного впливу на споживача з метою просування товарів або послуг визначається ефективністю функціонування комплексу маркетингових комунікацій.
Marketing management of the activity of the enterprise organizations involves the effective use of communication tools in the
process of bringing goods and services from the manufacturer to the consumer, as well as in the process of feedback; the response to qualitative and quantitative satisfaction of needs and demand. In the process of forming a complex of marketing communications, it is necessary to determine their purpose, goals and objectives in an unstable competitive environment. Effectiveness of information influence on the consumer in order to promote goods or services is determined by the efficiency of the operation of a marketing communications complex.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-10-30T08:24:21Z
2018-10-30T08:24:21Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Пилипчук В. П. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність / Пилипчук В. П. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 40. – С. 70–78.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26039
 
Language uk