Запис Детальніше

Соціально-психологічне дослідження проблеми якості освіти серед освітян

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711799/
http://ispp.org.ua/bibl_4.htm
 
Title Соціально-психологічне дослідження проблеми якості освіти серед освітян
Social Psychological Study of the Issue of Education Quality in School Teachers
 
Creator Ivanchenko, S.M.
Goncharenko, L.A.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description Проблема якості освіти обговорюється у статті з точки зору формування громадської думки серед суб’єктів освітнього процесу. Метою статті є вивчення розуміння та оцінка поняття якості освіти освітянами. У дослідженні взяли участь вчителі загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області, які давали відповіді на анкету «Якість освіти» та соціально-психологічні опитувальники. Результати показали, що вчителі сприймають якість освіти переважно як певний обсяг знань, застосування знань на практиці та здатність навчатися. Одночасно вчителі недооцінюють деякі компетенції, які має формувати сучасна освіта: володіння іноземними мовами, комп’ютерні та підприємницькі навички. Зроблено висновок про необхідність підвищення обізнаності вчителів щодо зв’язку якості освіти з такими аспектами як роль науки в освіті, менеджмент якості освіти та інноваційний характер сучасної освіти.
The issue of Education Quality is discussed from the prospect of Public Opinion formation in the Subjects of Education Process. The aim of the paper is to assess the quality of school education from teacher’s perspectives. School teachers of Kherson Region administered the “Quality of education” questionnaire and social psychological tests. The results demonstrate that teachers perceive QE in terms of amount of knowledge, practical use of knowledge, and ability to learn. At the same time, teachers underestimate relevant competencies (foreign languages, computer skills, and business skills). It is concluded that there is the need to improve knowledge on education quality and the role of research in education, quality management, and innovative character of modern education.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711799/2/Ivanchenko_Goncharenko2016.pdf
- Ivanchenko, S.M. (orcid.org/0000-0002-1434-5048 <http://orcid.org/0000-0002-1434-5048>) and Goncharenko, L.A. (2016) Social Psychological Study of the Issue of Education Quality in School Teachers Наукові студії із соціальної та політичної психології, 38 (41). pp. 222-229.