Вплив ідеї Нової української школи на зміст діяльності педагогів закладів дошкільної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24578/
|
|
Title |
Вплив ідеї Нової української школи на зміст діяльності педагогів закладів дошкільної освіти
Влияние идеи Новой украинской школы на содержание деятельности педагогов учреждений дошкольного образования Influence of the idea of the New Ukrainian School on the content of the activity of teachers of pre-school establishments |
|
Creator |
Бєлєнька, Ганна Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті здійснено аналіз впливу концепції та основних ідей Нової української школи на організацію освітнього процесу в дошкільних закладах освіти (ЗДО), виділено основні напрями діяльності вихователів дітей дошкільного віку, що потребують змін: ознайомлення з концепцією нової української школи задля забезпечення наступності між дошкільним закладом і школою, посилення роботи у напрямі просвітництва батьків, введення гнучкого розпорядку дня для дітей, відмова від колективних занять як основної форми організації освітнього процесу, забезпечення дітям вільного вибору діяльності. Автором підкреслена необхідність перегляду змісту освітніх програм для закладів дошкільної освіти з метою перенесення акцентів з когнітивного на морально-етичні компоненти змісту. Зазначено, що основною метою ЗДО, у відповідності до Базового компонента дошкільної освіти є формування життєвої компетенції дитини.
В статье осуществлен анализ влияния концепции и основных идей Новой украинской школы на организацию образовательного процесса в дошкольных учебных заведениях (здо), выделены основные направления деятельности воспитателей детей дошкольного возраста, требуют изменений: ознакомление с концепцией новой украинской школы для обеспечения преемственности между дошкольным учреждением и школой, усиление работы в направлении просвещения родителей, введение гибкого распорядка дня для детей, отказ от коллективных занятий как основной формы организации образовательного процесса, езпечення детям свободного выбора деятельности. Автором подчеркнута необходимость пересмотра содержания образовательных программ для учреждений дошкольного образования с целью переноса акцентов с когнитивного на морально-этические компоненты содержания. Указано, что основной целью здо, в соответствии с Базового компонента дошкольного образования является формирование жизненной компетенции ребенка. The article analyzes the influence of the concept and main ideas of the New Ukrainian School on the organization of the educational process in preschool educational institutions. The article outlines the main directions ofpre-school teachers ' activity in need of change: knowing the concept of a new Ukrainian school in order to ensure continuity between preschool institutions and schools, intensification of parent education, implementing flexible schedule for children, rejecting collective classes as the main form of organization of the educational process, providing free choice of activities for children. The author emphasizes the need to revise the content of educational programs for preschool education institutions in order to shift emphasis from cognitive to moral and ethical components of its content. It is noted that the main goal of preschool educational institutions, in accordance with the Basic component of preschool education, is the formation of the vital competence of the child. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24578/1/H_Bielienka_OPU_12_VINUSHZDPZDO.pdf
Бєлєнька, Ганна Володимирівна (2018) Вплив ідеї Нової української школи на зміст діяльності педагогів закладів дошкільної освіти Освітній простір України (12). с. 7-14. ISSN 2409-9244 |
|