Запис Детальніше

Наступність дошкільної освіти та нової української школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24598/
 
Title Наступність дошкільної освіти та нової української школи
Continuity of preschool education and a new Ukrainian school
Преемственность дошкольного образования и новой украинской школы
 
Creator Половіна, Олена Анатоліївна
Ліпчевська, І.Л.
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто актуальні аспекти підготовки дітей НнмінПінного віку до шкільного навчання за концепцією Нової української Ніінііііі, які пов’язані з забезпеченням принципу наступності між ланками ііінііі-1 іи.ііої та початкової освіти. Розкриті основні протиріччя між наявною Н|ііНііикоіо розвитку та формування дитини у дошкільні роки та Иріиріт'їними напрямами, визначеними концепцією Нової української Ніінііііі Запропоновано варіант алгоритму розв’язання зазначених протиріч, що сприятиме ефективному вирішенню окресленої проблеми.
The actual aspects of preparing children of preschool age for schooling in accordance with the concept of the New Ukrainian School, which are related to ensuring the principle of continuity between the links of preschool and primary education, have been covered in the article. The main contradictions between the existing practice of development and formation of the child in preschool years and the priority directions defined by the concept of the New Ukrainian School are disclosed. The modem child’s intellectual, emotionally-volitional and social school readiness is analyzed. The role of the pre-school teacher is shown according to the child’s school readiness formation. The variant of the algorithm for solving» these contradictions, which will contribute to the effective solution of the problem is proposed.
В статье рассмотрены актуальные аспекты подготовки детей дошкольного возраста к школьному обучению согласно концепции Новой украинской школы, связанные с обеспечением принципа непрерывности между звеньями дошкольного и начального образования. Раскрыты основные противоречия между имеющейся практикой развития и формирования ребенка в дошкольные годы, и приоритетными направлениями, определенными концепцией Новой украинской школы. Предложен вариант алгоритма решения указанных противоречий, что будет способствовать эффективному решению данной проблемы.
 
Publisher Рівненський державний гуманітарний університет
 
Date 2018-07
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24598/1/O_Polovina_.pdf
Половіна, Олена Анатоліївна та Ліпчевська, І.Л. (2018) Наступність дошкільної освіти та нової української школи Інноватика у вихованні (7). с. 203-214. ISSN 2411-4553