Застосування електронних соціальних мереж як інструментів формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників: методичні рекомендації
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712174/
|
|
Title |
Застосування електронних соціальних мереж як інструментів формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників: методичні рекомендації
The use of electronic social networks as a tool for information-educational high school learning environment: guidelinesе |
|
Creator |
Буров, О.Ю.
Гриб'юк, О.О. Дементієвська, Н.П. Слободяник, О.В. Ухань, П.С. Барладим, В.М. Коваленко, В.В. Яськова, Н.В. |
|
Subject |
004.738 Network interconnection. Internetworking
316 Соціологія 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Методичні рекомендації, підготовлені науковцями відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, спрямовані на вирішення актуальних проблем, пов’язаних із застосуванням електронних соціальних мереж як інструментів формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників. Запропоновано ряд методів, пов’язаних із: формуванням безпечного й відповідального використання соціальних мереж та критичного оцінювання веб-ресурсів; використанням електронних соціальних мереж для забезпечення групової взаємодії; організацією самостійної роботи учнів (на прикладі фізики) й проектно-дослідницької діяльності учнів (на прикладі математики); попередженням агресивної поведінки школярів; підтримкою освіти дітей з функціональними обмеженнями; організацією неформальної освіти молоді. Велику увагу приділено зміні акцентів із комунікації у мережі на організацію продуктивної дискусії, а також з колаборації на кооперативні методи навчання учнів. Для освітян-практиків — педагогів, класних керівників, шкільних психологів, соціальних педагогів та ін. Guidelines, prepared by scientists of the Department of technologies of open learning environment of Institute of Information Technologies and Learning Tools NAES Ukraine, is address to solve the actual problems associated with the use of electronic social networks as tools for the formation of information and education environment for senior pupils’ learning. A number of methods related to: the formation of safe and responsible use of social networks and the critical evaluation of web resources; use of electronic social networks to provide group interaction; organization pupils’ self-directed learning (on an example of physics) as well as project and research activity of students (on an example of mathematics); prevention of aggressive behavior of pupils; support for education of children with limited capacity; the organization of informal education of youth is proposed. Much attention is paid to changing the emphasis from network communication to organizing productive discussions, as well as from collaborative teaching methods. For practicing educators - teachers, class leaders, school psychologists, social pedagogues, etc. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Contributor |
Пінчук, О.П.
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712174/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%20end.pdf
- Буров, О.Ю., Гриб'юк, О.О., Дементієвська, Н.П., Слободяник, О.В., Ухань, П.С., Барладим, В.М., Коваленко, В.В. (orcid.org/0000-0002-4681-5606 <http://orcid.org/0000-0002-4681-5606>) and Яськова, Н.В. (2018) The use of electronic social networks as a tool for information-educational high school learning environment: guidelinesе [Teaching Resource] |
|