Запис Детальніше

Сучасні домінанти у формуванні просоціальної поведінки учнів закладів загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712277/
 
Title Сучасні домінанти у формуванні просоціальної поведінки учнів закладів загальної середньої освіти
Modern dominants in the formation of the prosocial behavior of pupils of institutions of general secondary education
 
Creator Кириченко, В. І.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Висвітлюються ключові аспекти проблемного поля формування
просоціальної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. Основна увага приділяється окресленню основних характеристик просоціальної поведінки та обґрунтуванню домінантних векторів її формування.
The key aspects of the problem field of formation are highlighted prosocial behavior of adolescents in institutions of general secondary education. The main attention is paid to outlining the main characteristics of prosocial behavior and the substantiation of the dominant vectors of its formation.
 
Publisher НАІР
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712277/1/%D0%BA%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Кириченко, В. І. (2018) Modern dominants in the formation of the prosocial behavior of pupils of institutions of general secondary education In: Особистість у просторі виховних інновацій : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2018 рік НАІР, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 142-147. ISBN 978-966-2716-99-3