Запис Детальніше

Експериментальне психологічне вивчення собистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712290/
 
Title Експериментальне психологічне вивчення собистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору
The experimental psychological study of personal interaction of subjects of educational space
Экспериментальное психологическое изучение личностного взаимодействия субъектов образовательного просторанства
 
Creator Шатирко, Л.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
303 Methods of the social sciences
37 Education
 
Description В статті розглядаються питання експериментального психологічного вивчення собистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору. Вводиться поняття “легітимність наукового результату психологічних експериментальних досліджень”. Обгрунтовується теоретична основа дослідження в контексті гуманістичної парадигми.
The article examines the experimental psychological study of personal interaction of subjects of educational space, the concept of “legitimacy of scientific results of psychological research”. The estimation of the theoretical points of departure in the context of humanistic paradigm.
В статье рассматриваются вопросы экспериментального психологического изучения личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Вводится понятие «легитимность научного результата психологических экспериментальных исследований». Обосновываются теоретические положения в контексте гуманистической парадигмы.
 
Publisher ДП «Інформаційно-аналітичне агентство»
 
Date 2018
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712290/1/Shatirko_%282018%29_Eksperimentalne_psyhologichne_vivchennya.pdf
- Шатирко, Л.О. (orcid.org/0000-0002-1953-0656 <http://orcid.org/0000-0002-1953-0656>) (2018) The experimental psychological study of personal interaction of subjects of educational space Psychological dimensions of personal interaction of subjects of educational space in the context of the humanistic paradigm: materials of the all-Ukrainian conference with international participation (may 31, 2018, Kyiv). pp. 257-263. ISSN ISBN 978-617-571-157-6