Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24621/
|
|
| Title |
Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки |
|
| Creator |
Лехолетова, Марина Миколаївна
|
|
| Subject |
Спецради Університету
|
|
| Description |
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. З’ясовано стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; уточнено базові поняття дослідження; визначено структуру здоров’язбережувальної компетентності. Розроблено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано актуальність та доведено ефективність упроваджених соцiaльно-пeдaгогiчних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у освітньому процесі закладів вищої освіти: підвищення мотивації майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної діяльності; посилення здоров’язбережувальної компоненти змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. Простежено динаміку рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів на констатувальному та контрольному етапах експерименту. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. З’ясовано стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; уточнено базові поняття дослідження; визначено структуру здоров’язбережувальної компетентності. Розроблено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано актуальність та доведено ефективність упроваджених соцiaльно-пeдaгогiчних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у освітньому процесі закладів вищої освіти: підвищення мотивації майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної діяльності; посилення здоров’язбережувальної компоненти змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. Простежено динаміку рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів на констатувальному та контрольному етапах експерименту. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. З’ясовано стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; уточнено базові поняття дослідження; визначено структуру здоров’язбережувальної компетентності. Розроблено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано актуальність та доведено ефективність упроваджених соцiaльно-пeдaгогiчних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у освітньому процесі закладів вищої освіти: підвищення мотивації майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної діяльності; посилення здоров’язбережувальної компоненти змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. Простежено динаміку рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів на констатувальному та контрольному етапах експерименту. |
|
| Date |
2018
|
|
| Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24621/1/%D0%BB%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Лехолетова, Марина Миколаївна (2018) Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|