Запис Детальніше

Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24621/
 
Title Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
 
Creator Лехолетова, Марина Миколаївна
 
Subject Спецради Університету
 
Description Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. З’ясовано стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; уточнено базові поняття дослідження; визначено структуру здоров’язбережувальної компетентності. Розроблено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів.
Обґрунтовано актуальність та доведено ефективність упроваджених соцiaльно-пeдaгогiчних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у освітньому процесі закладів вищої освіти: підвищення мотивації майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної діяльності; посилення здоров’язбережувальної компоненти змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі.
Простежено динаміку рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів на констатувальному та контрольному етапах експерименту.
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. З’ясовано стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; уточнено базові поняття дослідження; визначено структуру здоров’язбережувальної компетентності. Розроблено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів.
Обґрунтовано актуальність та доведено ефективність упроваджених соцiaльно-пeдaгогiчних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у освітньому процесі закладів вищої освіти: підвищення мотивації майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної діяльності; посилення здоров’язбережувальної компоненти змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі.
Простежено динаміку рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів на констатувальному та контрольному етапах експерименту.
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. З’ясовано стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів; уточнено базові поняття дослідження; визначено структуру здоров’язбережувальної компетентності. Розроблено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів.
Обґрунтовано актуальність та доведено ефективність упроваджених соцiaльно-пeдaгогiчних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у освітньому процесі закладів вищої освіти: підвищення мотивації майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбережувальної діяльності; посилення здоров’язбережувальної компоненти змісту підготовки майбутніх соціальних педагогів у закладах вищої освіти; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі.
Простежено динаміку рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів на констатувальному та контрольному етапах експерименту.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24621/1/%D0%BB%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Лехолетова, Марина Миколаївна (2018) Автореферат - Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.