Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни "Історія світової літератури: компаративний аналіз худонього тексту"для студентів спеціальності 035 Філологи освітнього рівня першого (бакалаврського) спеціалізації Українська мова та література освітньої програми Українська мова і література

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24629/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни "Історія світової літератури: компаративний аналіз худонього тексту"для студентів спеціальності 035 Філологи освітнього рівня першого (бакалаврського) спеціалізації Українська мова та література освітньої програми Українська мова і література
 
Creator Вишницька, Юлія Василівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Навчальна дисципліна «Історія світової літератури: Компаративний аналіз художнього тексту» покликана системно ознайомити студентів з теорією і практикою компаративних досліджень, навчити самостійно проводити порівняльні студії різних рівнів.
Метою викладання навчальної дисципліни «Історія світової літератури: Компаративний аналіз художнього тексту» є системно ознайомити студентів з теорією і практикою компаративних досліджень, навчити самостійно проводити порівняльні студії різних рівнів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія світової літератури: Компаративний аналіз художнього тексту» є вдосконалювати вміння студентів аналізувати й зіставляти художні твори та явища всього жанро-видового спектру; забезпечити максимально повне володіння студентами фактичним матеріалом з курсу, а також їх термінологічну грамотність; спрямовувати увагу на ознайомлення з творчістю кращих вітчизняних майстрів художнього перекладу; формувати вміння та навички практики наукової роботи студентів під час виконання ними рефератів і доповідей з питань, відведених на самостійне опрацювання, тощо; розвивати художній смак і творчу уяву студентів.
Результатами навчання за дисципліною «Історія світової літератури: Компаративний аналіз художнього тексту» мають стати знання про основні поняття літературної компаративістики, її структуру, мету і завдання, міжпредметні зв’язки, історичні етапи, сучасний стан; основи теорії й методології сучасного порівняльного вивчення літературно-мистецьких явищ, принципи наукового розвитку компаративістики та її ключові складові, різновиди літературних систем. А також уміння встановлювати логічно-смислові зв’язки між етапами розвитку компаративістики, її структурними компонентами; самостійно обґрунтовувати й здійснювати різнорівневе компаративне дослідження літературних творів, визначати спектр міжлітературних зв’язків і типологічних сходжень у творах, бачити українську літературну систему в світовому літературному контексті; наводити приклади й аналізувати твори з різними видами інтертекстуальності, гіперлітературні твори.
Основні компетентності: знати основні тенденції розвитку і своєрідність мовно-літературного процесу, зміст естетичних теорій, методів, напрямів, стилів і жанрів української літератури, історії зарубіжної літератури, фольклору; розуміти основні проблеми теорії літератури: література та дійсність, генезис і функція літератури, зміст і форма в літературі, критерій художності, літературний процес, літературний стиль, художній метод в літературі; проблеми поетики: образ, ідея, тема, поетичний рід, жанр, композиція, поетична мова, ритм, вірш, фоніка в їх стильовому значенні.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24629/1/Vyshnytska_RNP_KAChT_3k_saoczn_2018-2019.pdf
Вишницька, Юлія Василівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни "Історія світової літератури: компаративний аналіз худонього тексту"для студентів спеціальності 035 Філологи освітнього рівня першого (бакалаврського) спеціалізації Українська мова та література освітньої програми Українська мова і література [Навчально-методичні матеріали]