Соціологічний моніторинг як елемент системи забезпечення якості на інституційному рівні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712273/
http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/nc-61 |
|
Title |
Соціологічний моніторинг як елемент системи забезпечення якості на інституційному рівні
Социологический мониторинг как элемент системы обеспечения качества на институциональном уровне The sociological monitoring as an element of quality assurance at the institutional level |
|
Creator |
Гордійчук, С.В.
|
|
Subject |
303 Methods of the social sciences
316 Соціологія 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
У статті аналізується використання соціологічного моніторингу як елементу внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності. Наголошується на необхідності реалізації стандартів та рекомендацій із забезпечення якості вищої освіти у частині «інформаційні системи» та «публічність інформації» щодо здійснення, вдосконалення, модернізації освітнього процесу та прийняття на її основі ефективних управлінських рішень. Описується досвід комунального вищого навчального закладу «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради з впровадження системного соціологічного моніторингу у вигляді анкетування студентів, викладачів, інших зацікавлених осіб, для визначення рівня якості викладання, організації освітнього процесу, оцінки науково-методичного та організаційного забезпечення навчальних дисциплін, кадрової політики, адаптації студентів, діяльності приймальної комісії, рівня освітніх сервісів, набуття фахової компетентності тощо.
В статье анализируется использование социологического мониторинга как элемента внутренней системы обеспечения качества образовательной деятельности. Подчеркивается необходимость реализации стандартов и рекомендаций по обеспечению качества высшего образования в части «информационные системы» и «публичность информации» по осуществлению, совершенствование, модернизации образовательного процесса и принятия на ее основе эффективных управленческих решений. Описывается опыт коммунального высшего учебного заведения «Житомирский медицинский институт» Житомирского областного совета по внедрению системного социологического мониторинга в виде анкетирования студентов, преподавателей, других заинтересованных лиц, для определения уровня качества преподавания, организации образовательного процесса, оценки научно-методического и организационного обеспечения учебных дисциплин, кадровой политики, адаптации студентов, деятельности приемной комиссии, уровня образовательных сервисов, приобретение профессиональной компетентности и тому подобное. The article analyzes using the sociological monitoring as the element of educational activities internal quality assurance system. The necessity for providing the Standards and Guidelines for Quality Assurance in Higher Education in the part of "information system" and "publicity information" as for implementation, improvement and modernization the educational process resulted effective management decision. Also the papers describes the experience of MHEI "Zhytomyr Medical Institute" Zhytomyr Regional Council concerning the implementation of the social monitoring system at students’, teachers’ and other interested persons’ surveys for determining the quality of teaching, organization educational process, evaluation of scientific and methodological and organizational support disciplines, personnel, students adaptation, selection committee activities, the level of educational services, acquisition of professional competence and etc. |
|
Publisher |
НПУ імені М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712273/1/Sotsiologichniy_monitoring_yak_element_sistemi_zabezpechennya_yakosti_na_institutsiynomu_rivni.pdf
- Гордійчук, С.В. (2018) The sociological monitoring as an element of quality assurance at the institutional level Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова (61). pp. 51-55. ISSN 2311-5491 |
|