Запис Детальніше

Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712321/
http://pptp.kubg.edu.ua/numbers/52-arkhiv-nomeriv-2017-r/153-3-2017-roku.html?showall=&start=8
 
Title Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу
Обеспечение качества образовательной деятельности в высшем медицинском учебном заведении на основе процесного похода
Providing quality of educational activities in higher medical school (institution) based on a process approach
 
Creator Гордійчук, С.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті науково обґрунтовано ефективність застосування управління якістю освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу. Висвітлено структуру діяльності та схему процесів системи управління якістю навчального закладу, що здійснює підготовку медичних фахівців. Досліджено формування взаємозв’язків між рівнем сформованих знань у загальноосвітньому закладі та рівнем набутих знань, вмінь та навичок з дисциплін циклу природничої, соціально-гуманітарної підготовки та фахових (клінічних) дисциплін у студентів медичного коледжу.
В статье научно обоснована эффективность применения управления качеством образовательной деятельности в высшем медицинском учебном заведении на основе процессного подхода. Отражена структура деятельности и схема процессов системы управления качеством учебного заведения, которое осуществляет подготовку медицинских специалистов. Исследовано формирование взаимосвязей между уровнем сформированных знаний в общеобразовательном заведении и уровнем приобретенных знаний, умений и навыков из дисциплин цикла естественной, социально-гуманитарной подготовки, а также профессиональных(клинических) дисциплин у студентов медицинского колледжа.
The article scientifically proved effectiveness the quality management of educational activities in higher medical schools based on a process approach. Deals with the structure and activities of the scheme process quality management system institution that trains medical professionals (specialists). Investigated the formation of relationships between the level of existing knowledge in general education institutions and the level of acquired knowledge and skills from the disciplines of natural, social, humanitarian and professional training (clinical) disciplines in students of medical college.
 
Publisher ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712321/1/ZABEZPECHENNYA_YAKOSTI_OSVITNOYI_DIYALNOSTI_U_VISCHOMU_MEDICHNOMU_NAVCHALNOMU_ZAKLADI_NA_OSNOVI_PROTSESNOGO_PIDKHODU.pdf
- Гордійчук, С.В. (orcid.org/0000-0003-4609-7613 <http://orcid.org/0000-0003-4609-7613>) (2017) Providing quality of educational activities in higher medical school (institution) based on a process approach Педагогічний процес: теорія і практика (серія: педагогіка), 3 (58). pp. 44-52. ISSN 2078-1687