Запис Детальніше

Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24652/
 
Title Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.
Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.
Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.
 
Creator Руднік, Юлія Вікторівна
 
Subject Дисертації
 
Description У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність.
У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність.
У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24652/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%BA_%D0%AE.%D0%92.pdf
Руднік, Юлія Вікторівна (2018) Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.