Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24652/
|
|
Title |
Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.
Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. |
|
Creator |
Руднік, Юлія Вікторівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність.
У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність. У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24652/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%BA_%D0%AE.%D0%92.pdf
Руднік, Юлія Вікторівна (2018) Дисертація - Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|