Відгук опонента кандидата педагогічних наук Пінчук Іриною Олександрівною на дисертацію Руднік Ю.В.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24654/
|
|
Title |
Відгук опонента кандидата педагогічних наук Пінчук Іриною Олександрівною на дисертацію Руднік Ю.В.
Відгук опонента кандидата педагогічних наук Пінчук Іриною Олександрівною на дисертацію Руднік Ю.В. Відгук опонента кандидата педагогічних наук Пінчук Іриною Олександрівною на дисертацію Руднік Ю.В. |
|
Creator |
Руднік, Юлія Вікторівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність.
У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність. У дисертаційному дослідженні здійснено комплексний аналіз проблеми професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; уточнено сутність базових понять дослідження; розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; методику проведення констатувального етапу експерименту; визначено критерії, показники та рівні готовності вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; розроблено змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до означеного виду діяльності; представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; визначено стан готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов; апробовано змістовно-методичне забезпечення підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов й експериментально підтверджено його ефективність. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24654/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0_%D0%9F%D1%96%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.%D0%86.%D0%9E.pdf
Руднік, Юлія Вікторівна (2018) Відгук опонента кандидата педагогічних наук Пінчук Іриною Олександрівною на дисертацію Руднік Ю.В. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|