Запис Детальніше

Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24668/
 
Title Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу
Environment as a mean of space and time perception by pre-school children
 
Creator Голота, Наталія Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У дошкільному дитинстві відбувається формування образу світу завдяки тим враженням, які діти отримують через дорослого та спілкування з ним, а потім через самостійне освоєння навколишнього світу. Пізнаючи навколишній світ у його багатовимірності та розмаїтості, дитина вибудовує певну картину взаємозв’язків між предметами та явищами навколишньої дійсності, властивостей будь-яких сприйнятих об'єктів і образів. Охоплюючи всі сфери взаємодії дитини з довкіллям, орієнтування у часі та просторі створює умови для її всебічного розвитку, зокрема, формування світогляду, самосвідомості, а, отже, є важливою умовою процесу соціалізації. Найбільш повно організований пізнавальний процес для дітей відбувається в умовах дошкільного навчального закладу, який забезпечує особистісно орієнтований, диференційований, індивідуальний, діяльнісний, інтегрований, сучасні підходи до організації дитячої життєдіяльності, спрямований на розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей дитини та забезпечує особливу увагу до процесу засвоєння дітьми програмового матеріалу.
The formation of the image of the world occurs in preschool childhood, thanks to the impressions that children receive through an adult and communication with him and then through the independent developing of the surrounding world. Perceiving surrounding world in its multidimensionality and variety the child builds a certain picture of the interrelationships between objects and phenomena of the surrounding reality, the properties of any perceived objects and images. Covering all areas of the child's interaction with the environment, orientation in time and space creates conditions for its comprehensive development, in particular, the formation of a worldview, self-consciousness, and, therefore, is an important condition for the process of socialization. The most fully organized cognitive process for children takes place in pre-school educational establishment, which provides personally oriented, differentiated, individual, activity, integrated, modern approaches to the organization of child's life, aimed at the development of individual cognitive abilities of the child and provides a special attention to the process of the program the material mastering by children.
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24668/1/Holota_N_M_PSCH_PI_2018.pdf
Голота, Наталія Миколаївна (2018) Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова: Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання (29). с. 45-51. ISSN 2519-4623