Запис Детальніше

Реалізація нової освітньої стратегії підготовки вчителя початкової школи: українські реалії, світовий досвід

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24612/
978-966-2633-93-1
 
Title Реалізація нової освітньої стратегії підготовки вчителя початкової школи: українські реалії, світовий досвід
Implementation of a new educational strategy of primary school teachers` training: Ukrainian realities, world experience
Реализация новой образовательной стратегии подготовки учителя начальной школы: украинские реалии, мировой опыт
 
Creator Котенко, Ольга Володимирівна
 
Subject Видані в Україні
 
Description У розділі 4.6 колективної монографії «Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент» автором, на змістовому та технологічному рівнях, проаналізовано досвід країн Європейського союзу щодо професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти. Систематизовано шляхи реалізації нової освітньої стратегії підготовки вищевказаних фахівців у Київському університеті імені Бориса Грінченка, яку обумовили тенденції реформування галузі початкової загальної освіти та євроінтеграції освітнього простору в Україні. Визначено основні вектори професіоналізації майбутніх вчителів початкової школи, серед них: студентоцентризм; компетентнісна парадигма; інформатизація та технологізація освітнього процесу; навчання, засноване на дослідженнях; практико-зорієнтоване навчання; інтеграція фахової підготовки.
In section 4.6 of the collective monograph "Open Education: Innovative Technologies and Management", experience of the European Union countries regarding primary school teachers` professional training in higher education institutions is analyzed on the content and technological levels. The ways of realization of the new educational strategy of the above-mentioned specialists training at Borys Grinchenko Kyiv University have been systematized, which was determined by the tendencies of reforming the field of primary general education and European integration of educational space in Ukraine. The basic vectors of professionalization of future teachers of primary school are determined, among them: student-centered learning; competent paradigm; informatization and technologizing of the educational process; research-based learning; practical-oriented learning; integration of professional training.
В разделе 4.6 коллективной монографии «Открытое образование: инновационные технологии и менеджмент» автором, на содержательном и технологическом уровнях, проанализирован опыт профессиональной подготовки учителей начальной школы в высших учебных заведениях стран Европейского Союза. Систематизированы пути реализации новой образовательной стратегии подготовки выше указанных специалистов в Киевском университете имени Бориса Гринченко, в основу которой положены тенденции реформирования отрасли начального базового образования и евроинтеграционные процессы в образовательной среде Украины. Определены основные векторы профессионализации будущих учителей начальной школы, среди которых: студентоцентризм; компетентностная парадигма; информатизация и технологизация образовательного процесса; обучение, основанное на исследованиях; практико-ориентированное обучение; интеграция профессиональной подготовки.
 
Publisher Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент : монографія. Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2018
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24612/1/Kotenko_O_monograph_2018_FLMD_PI.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна (2018) Реалізація нової освітньої стратегії підготовки вчителя початкової школи: українські реалії, світовий досвід Колективна (три і більше авторів). Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент : монографія. Інститут обдарованої дитини НАПН України, Київ.