Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента кандидат психологічних наук, доцент Яцюк М.В. на дисертацію Хижняк А.А. Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24723/
 
Title Відгук офіційного опонента кандидат психологічних наук, доцент Яцюк М.В. на дисертацію Хижняк А.А. Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача
Відгук офіційного опонента кандидат психологічних наук, доцент Яцюк М.В. на дисертацію Хижняк А.А. Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача
Відгук офіційного опонента кандидат психологічних наук, доцент Яцюк М.В. на дисертацію Хижняк А.А. Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача
 
Creator Хижняк, Анна Анатоліївна
 
Subject Спецради Університету
 
Description Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву
професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності
фахівців спортивно-педагогічної сфери.
Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно-
педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості
тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено
модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних
деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено
та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій
особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву
професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера
індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано
особливості формування та проявів професійних деформацій особистості
19
тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності.
Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на
запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів-
викладачів.
Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій
тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною
динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій
тренерів-викладачів.
Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву
професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності
фахівців спортивно-педагогічної сфери.
Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно-
педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості
тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено
модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних
деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено
та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій
особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву
професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера
індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано
особливості формування та проявів професійних деформацій особистості
19
тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності.
Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на
запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів-
викладачів.
Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій
тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною
динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій
тренерів-викладачів.
Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву
професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності
фахівців спортивно-педагогічної сфери.
Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно-
педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості
тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено
модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних
деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено
та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій
особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву
професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера
індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано
особливості формування та проявів професійних деформацій особистості
19
тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності.
Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на
запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів-
викладачів.
Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій
тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною
динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій
тренерів-викладачів.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24723/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%AF%D1%86%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C.%D0%92.%20%282%29.pdf
Хижняк, Анна Анатоліївна (2018) Відгук офіційного опонента кандидат психологічних наук, доцент Яцюк М.В. на дисертацію Хижняк А.А. Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.