Запис Детальніше

Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24724/
 
Title Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій
тренера-викладача.
Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій
тренера-викладача.
Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій
тренера-викладача.
 
Creator Хижняк, Анна Анатоліївна
 
Subject Дисертації
 
Description Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву
професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності
фахівців спортивно-педагогічної сфери.
Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно-
педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості
тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено
модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних
деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено
та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій
особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву
професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера
індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано
особливості формування та проявів професійних деформацій особистості
19
тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності.
Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на
запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів-
викладачів.
Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій
тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною
динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій
тренерів-викладачів.
Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву
професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності
фахівців спортивно-педагогічної сфери.
Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно-
педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості
тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено
модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних
деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено
та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій
особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву
професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера
індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано
особливості формування та проявів професійних деформацій особистості
19
тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності.
Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на
запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів-
викладачів.
Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій
тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною
динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій
тренерів-викладачів.
Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву
професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності
фахівців спортивно-педагогічної сфери.
Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно-
педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості
тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено
модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних
деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено
та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій
особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву
професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера
індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано
особливості формування та проявів професійних деформацій особистості
19
тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності.
Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на
запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів-
викладачів.
Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій
тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною
динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій
тренерів-викладачів.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24724/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%A5%D0%B8%D0%B6%D0%BD%D1%8F%D0%BA%20%D0%90.%D0%90.pdf
Хижняк, Анна Анатоліївна (2018) Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.