Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24724/
|
|
Title |
Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача. Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача. Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача. |
|
Creator |
Хижняк, Анна Анатоліївна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності фахівців спортивно-педагогічної сфери. Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно- педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано особливості формування та проявів професійних деформацій особистості 19 тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності. Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів- викладачів. Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій тренерів-викладачів. Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності фахівців спортивно-педагогічної сфери. Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно- педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано особливості формування та проявів професійних деформацій особистості 19 тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності. Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів- викладачів. Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій тренерів-викладачів. Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблеми прояву професійних деформацій комунікативного компонента професійної діяльності фахівців спортивно-педагогічної сфери. Уперше розглянуто проблему професійних деформацій в спортивно- педагогічній сфері; проаналізовано професійну деформацію особистості тренерів-викладачів фізичного виховання в комунікативній сфері. Розроблено модель «ідеальний тренер-викладач». Визначено чотири види професійних деформацій у поведінковій сфері особистості тренерів-викладачів. Поглиблено та розширено діагностичний інструментарій вивчення професійних деформацій особистості тренерів-викладачів. Деталізовано уявлення про сфери прояву професійних деформацій особистості тренерів-викладачів (сфера індивідуально-психологічних якостей особисті, комунікативна сфера). Описано особливості формування та проявів професійних деформацій особистості 19 тренерів-викладачів в залежності від тривалості їхньої професійної діяльності. Обґрунтовано необхідність сприяння профілактичній роботі, спрямованій на запобігання розвитку професійних деформацій особистості тренерів- викладачів. Представлено програму психологічної корекції професійних деформацій тренерів-викладачів. Ефективність програми підтверджена позитивною динамікою зниження рівня прояву комунікативних професійних деформацій тренерів-викладачів. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24724/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%A5%D0%B8%D0%B6%D0%BD%D1%8F%D0%BA%20%D0%90.%D0%90.pdf
Хижняк, Анна Анатоліївна (2018) Дисертація - Психологічна корекція професійних деформацій тренера-викладача. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|