Реформування професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в Угорщині у контексті Болонського процесу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712332/
|
|
Title |
Реформування професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в Угорщині у контексті Болонського процесу
Reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process |
|
Creator |
Годлевська, К.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У тезах показаний процес реформування професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в Угорщині у контексті Болонського процесу.
The theses show the process of reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712332/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0-2014.pdf
- Годлевська, К.В. (2014) Reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process In: Педагогічна компаративістика -2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару (Київ, 5 червня 2014 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-966-644-365-9 |
|