Запис Детальніше

Реформування професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в Угорщині у контексті Болонського процесу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712332/
 
Title Реформування професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в Угорщині у контексті Болонського процесу
Reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process
 
Creator Годлевська, К.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У тезах показаний процес реформування професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в Угорщині у контексті Болонського процесу.
The theses show the process of reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712332/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0-2014.pdf
- Годлевська, К.В. (2014) Reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process In: Педагогічна компаративістика -2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару (Київ, 5 червня 2014 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-966-644-365-9