Запис Детальніше

Cоціальне партнерство «школа - родина - громада» у запобіганні насиллю над жінками та дівчатами в Канаді (Social partnership «school - family - community» in violence against women and girls prevention in Canada)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7395/
 
Title Cоціальне партнерство «школа - родина - громада»
у запобіганні насиллю над жінками та дівчатами в Канаді
(Social partnership «school - family - community» in violence against women and girls prevention in Canada)
 
Creator Костюк, О. (O. Kostiuk)
 
Subject Педагогіка
 
Description Мета статті - проаналізувати специфіку соціального партнерства школа — родина - громада в
профілактиці та подоланні насилля над представницями жіночої статі в Канаді. Розкрито основні
форми, у яких реалізовується така співпраця. Наведено приклади навчальних програм, які діють на
базі шкіл за участі батьків учнів, місцевих громад. Представлено напрацювання канадських
громадських організацій щодо просвіти учнівської молоді з питань насилля над жінками і дівчатами.
(The purpose of this article is to analyze the peculiarities of social partnership school - family - community, aimed at prevention and eradication of violence against women and girlsin Canada. The major forms of this cooperation have been examined. Examples of school programmes which function with the participation of school students’ parents and community members have been illustrated. The projectsof Canadian community
organizations, targeted at raising awareness of the school youth regarding the issue of violence against women, have been presented.)
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7395/1/6.pdf
Костюк, О. (O. Kostiuk) (2017) Cоціальне партнерство «школа - родина - громада» у запобіганні насиллю над жінками та дівчатами в Канаді (Social partnership «school - family - community» in violence against women and girls prevention in Canada). Гендерна парадигма освітнього простору (5). с. 89-94.