ДОШКІЛЬНА ОСВІТА СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/9159/
978-966-2643-56-6 |
|
Title |
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Preschool education of UNITED STATES: PAST AND PRESENT Дошкольное образование СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ: ИСТОРИЯ И СОВРЕМЕННОСТЬ |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Видані в Україні
|
|
Description |
У монографії подано основні етапи та тенденції розвитку дошкільної освіти у США. Здійснено комплексний аналіз становлення та розвитку системи управління американської дошкільної освіти у контексті державної освітньої політики, а також виокремлено та проаналізовано концептуальні засади сучасної дошкільної освіти у США. У роботі систематизовано та охарактеризовано основні компоненти американської системи дошкільної освіти, розкрито їх сутнісні та функціональні завдання, детально проаналізовано та класифіковано прогами розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку. Матеріали монографії можуть бути використані в лекційних курсах з теорії та історії педагогіки, порівняльної та дошкільної педагогіки у ВНЗ. Монографія адресована викладачам, студентам, магістрантам, аспірантам, науковцям та працівникам системи післядипломної освіти, вихователів ДНЗ. The book presents the main stages and trends in pre-school education in the United States. The complex analysis of the formation and development of the American system of preschool education in the context of national education policy, and singled out and analyzed conceptual frameworks of pre-school education in the United States. In this paper, systematized and described the main components of the American system of preschool education, reveals their essential and functional tasks, detailed analysis and classified prog development, education and training of preschool children. Materials monograph can be used in lecture courses on the theory and history of education, comparative and preschool education in universities. The book is addressed to teachers, students, undergraduates, graduate students, researchers and staff of postgraduate education, preschool teachers. В монографии представлены основные этапы и тенденции развития дошкольного образования в США. Осуществлен комплексный анализ становления и развития системы управления американской дошкольного образования в контексте государственной образовательной политики, а также выделены и проанализированы концептуальные основы современного дошкольного образования в США. В работе систематизированы и охарактеризованы основные компоненты американской системы дошкольного образования, раскрыто их сущностные и функциональные задачи, подробно проанализированы и классифицированы прогами развития, воспитания и обучения детей дошкольного возраста. Материалы монографии могут быть использованы в лекционных курсах по теории и истории педагогики, сравнительной и дошкольной педагогики в вузе. Монография адресована преподавателям, студентам, магистрантам, аспирантам, научным работникам и работникам системы последипломного образования, воспитателей ДОУ. |
|
Publisher |
Умань : Видавець «Сочінський»
|
|
Date |
2012-04-11
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
image
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/9159/1/Melnyk_NI_Monogr_Preschool_USA.tif
Мельник, Наталія Іванівна (2012) ДОШКІЛЬНА ОСВІТА СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ Одноосібна. Умань : Видавець «Сочінський», Умань. |
|