Особистісна саморегуляція підлітків з порушеннями розумового розвитку
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/16458/
978-966-136-163-7 |
|
Title |
Особистісна саморегуляція підлітків з порушеннями розумового розвитку
Рersonal self-regulation in adolescents with intellectual disabilities Личностная саморегуляция подростков с нарушениями умственного развития |
|
Creator |
Макарчук, Наталія
|
|
Subject |
Видані в Україні
|
|
Description |
У монографії визначено закономірності, психологічні механізми та показники особистісної саморегуляції підлітків з порушеннями розумового розвитку, що дало змогу констатувати сутність феномену «особистісна саморегуляція». Доводиться роль саморегуляції у процесі становлення особистості з порушеннями розумового розвитку в підлітковому віці. Розкривається специфіка функціонування психічних процесів (пізнавальних, регулятивних та інтегративних) та психічних станів як внутрішніх засобів особистісної саморегуляції. Вказується на роль та тенденції розвитку і формування рефлексивних здібностей як основи до ефективного функціонування особистісної властивості підлітків з порушеннями розумового розвитку – здатність до саморегуляції, а також формування операції переносу алгоритму діяльності, що забезпечує інтровертовану спрямованість їхньої діяльності та усвідомленої активності. Адресовано вченим, викладачам, студентам, вчителям та вихователям спеціальних загальноосвітніх закладів, клінічним та спеціальним психологам, корекційним педагогам, соціальним педагогам та соціальним працівникам, а також всім тим, хто цікавиться проблемами спеціальної психології. The book defined patterns, psychological mechanisms and indicators of personal self-adolescents with mental disabilities, stated the phenomenon of "personal self-control." It proved the role of self-regulation in the process of becoming a person with impaired mental development in adolescence. Specificity of functioning protsesov mental (cognitive, regulatory, integrative) and mental states as internal sredstvtv self-regulation. It specifies the role and development trends and the formation of reflective abilities as a basis for the effective functioning of the personal characteristics of adolescents with mental disabilities - the ability to self-regulation, as well as the formation of the transfer operation of the algorithm of activity that provides introverted orientation of their activities and of conscious activity. Addressed to scholars, teachers, students, teachers and educators of special educational institutions, clinical psychologists and special, The corrective to teachers, social workers and social workers, as well as all those who are interested in the problems of special psychology. В монографии определены закономерности, психологические механизмы и показатели личностной саморегуляции подростков с нарушениями умственного развития, констатировано феномен «личностной саморегуляции». Доказывается роль саморегуляции в процессе становления личности с нарушениями умственного развития в подростковом возрасте. Раскрывается специфика функционирования психических процессов (познавательных, регуляторных, интегративных) и психических состояний, как внутренних средств саморегуляции. Указывается на роль и тенденции развития и формирования рефлексивных способностей, в качестве основы эффективного функционирования личностного свойства подростков с нарушениями умственного развития – способность к саморегуляции, а также формирование операции переноса алгоритма деятельности, что обеспечивает интровертированную направленность их деятельности и осознанной активности. Адресована ученым, преподавателям, студентам, учителям и воспитателям специальных общеобразовательных учреждений, клиническим и специальным психологам, коррекционным педагогам, социальным педагогам и социальным работникам, а также всем тем, кто интересуется проблемами специальной психологии. |
|
Publisher |
Фенікс
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/16458/1/maket_vypravl_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Макарчук, Наталія (2014) Особистісна саморегуляція підлітків з порушеннями розумового розвитку Одноосібна. Фенікс, Київ. |
|