Запис Детальніше

Науково-методичні підходи до організації і змісту роботи практичного психолога у дошкільному закладі для дітей із вадами зору

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708424/
 
Title Науково-методичні підходи до організації і змісту роботи практичного психолога у дошкільному закладі для дітей із вадами зору
Scientific and methodological approaches to the organization and content of the work of a practical psychologist in a preschool institution for vision-impaired children
Научно-методические подходы к организации и содержанию работы психолога в дошкольном учреждении для детей с нарушениями зрения
 
Creator Костенко, Т.М.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті розглянуто основні науково-методичні підходи до організації і змісту роботи практичного психолога у дошкільному закладі для дітей із вадами зору.
In the article the basic are examined scientifically methodical going near organization and maintenance of work of practical psychologist in preschool establishment for children flawy sight.
В статье рассмотрены основные научно-методические подходы
к организации и содержанию работы практического психолога в дошкольном заведении для детей с нарушениями зрения.
 
Publisher Університет «Україна»
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708424/1/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BEapnvlop_2010_7_55.pdf
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2010) Scientific and methodological approaches to the organization and content of the work of a practical psychologist in a preschool institution for vision-impaired children Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 7 (9). pp. 410-417. ISSN ISBN 978-966-388-329-8