Спеціальна педагогіка
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24868/
|
|
Title |
Спеціальна педагогіка
|
|
Creator |
Мартинчук, Олена Валеріївна
Маруненко, Ірина Михайлівна Луцько, Катерина Василівна Таран, Оксана Петрівна Мельніченко, Тетяна Василівна Єжова, Тетяна Євгенівна |
|
Subject |
рекомендовані Вченою Радою Університету
|
|
Description |
Навчальний посібник побудований з урахуванням завдань навчальної дисципліни "Спеціальна педагогіка",передбачених програмою для студентів вищих навчальних закладів і спрямованих на формування їх професійної компетентності,активізації аналітичного мислення,глибокого розуміння проблем фізичного та інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами. У навчальному посібнику розкрито основні питання спеціальної педагогіки ,зокрема подається загальна характеристика різних категорій дітей з особливими освітніми потребами,визначаються причини виникнення порушень та умови їх попередження ;розкривається поняття тератогенів як чинників ускладнення перебігу вагітності та народження здорової дитини;висвітлюється роль спадковості та довкілля у генезі хвороб. Велику увагу приділено корекційно-розвивальній складовій у системі виховання й навчання дітей різних нозологій,зміст та технології якої орієнтовані на потенційні можливості дитини,на врахування сильних сторін особистості та забезпечення її інтеграції в соціальний простір.
|
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Підручник/посібник
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24868/1/O_Martynchuk_SP_KSPKIO.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна та Маруненко, Ірина Михайлівна та Луцько, Катерина Василівна та Таран, Оксана Петрівна та Мельніченко, Тетяна Василівна та Єжова, Тетяна Євгенівна (2018) Спеціальна педагогіка Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ. ISBN 978-617-658-036-2 |
|