Запис Детальніше

Особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху на етапі становлення української незалежної держави

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712666/
http://aqce.com.ua/vipusk-n9-2017/shevchenko-cm-osoblivosti-navchalnogo-procesu-ditej.html
 
Title Особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху на етапі становлення української незалежної держави
Features of the educational process of children with hearing impairments at the stage of formation of the Ukrainian independent state
Особенности учебного процесса детей с нарушениями слуха на этапе становления украинского независимого государства
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті розкрито особливості навчального процесу дітей з
порушеннями слуху. Автор звертає увагу на те, що лише умовах незалежності України стала можливість вивчати предметно жестову мову. Показано державну освітню політику яка в 1991–2010 рр. прямовувалася на те, щоб не залишити поза увагою жодної ланки виховної й освітньої роботи та вважалася невід’ємною ідеологічною складовою культури всього багатонаціонального українського народу.
Зміст і стан роботи початкової та середньої освіти спеціальних шкіл був спрямований на умови відродження, збереження культури та рідної мови дітей з порушеннями слуху. Представлено яке велике значення предмету
«Українська жестова мова» у навчанні та житті дітей з порушеннями слуху.
Автор статті зазначає, що здійснюючи завдання всебічного
розвитку особистості кожного учня, загальноосвітня школа в умовах незалежності України і вчитель намагалися дати знання дітям з порушеннями слуху жестової мови не лише на рівні предмету, а й на індивідуальних заняттях.
The article describes the features of the educational process of children with hearing impairment. The author draws attention to the fact that only in the conditions of the independence of Ukraine has the opportunity to learn object sign language. The state educational policy which in 1991-2010 is shown. Directly to not leave out a single link of educational and educational work and was considered an integral ideological component of the culture of the entire multinational Ukrainian people.
The content and status of primary and secondary education of special schools was aimed at reviving, preserving the culture and native language of children with hearing impairments. What is the great value of the subject
“Ukrainian Sign Language” in learning and life of children with hearing impairments.
The author of the article notes that in carrying out the tasks of comprehensive personality development of each student, secondary school in the conditions of independence of Ukraine and the teacher tried to give knowledge to children with hearing sign language not only at the level of the subject, but also in individual classes.
В статье раскрыты особенности учебного процесса детей с
нарушениями слуха. Автор обращает внимание на то, что только в условиях независимости Украины стала возможность изучать предметно жестовый язык. Показано государственную образовательную политику которая в 1991-2010 гг. Прямовувалася на то, чтобы не оставить без внимания ни одного звена воспитательной и образовательной работы и считалась неотъемлемой идеологической составляющей культуры всего многонационального украинского народа.
Содержание и состояние работы начального и среднего образования специальных школ был направлен на условия возрождения, сохранения культуры и родного языка детей с нарушениями слуха. Представлены какое большое значение предмета «Украинский жестовый язык» в обучении и жизни детей с нарушениями слуха.
Автор статьи отмечает, что осуществляя задачи всестороннего развития личности каждого ученика, общеобразовательная школа в условиях независимости Украины и учитель пытались дать знания детям с нарушениями слуха жестового языка не только на уровне предмета, но и на индивидуальных занятиях.
 
Publisher ПП Медобори-2006
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712666/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D1%832017%D1%80.-272-280.pdf
- Шевченко, Світлана Миколаївна (2017) Features of the educational process of children with hearing impairments at the stage of formation of the Ukrainian independent state In: Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) ПП Медобори-2006, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 272-280. ISBN ISSN 2413-2578