Запис Детальніше

Економетричні моделі оцінювання вартості бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економетричні моделі оцінювання вартості бренду
 
Creator Токарчук, В. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-11-29T08:40:16Z
2018-11-29T08:40:16Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Токарчук В. В. Економетричні моделі оцінювання вартості бренду / Токарчук В. В. // Економіко-математичне моделювання : зб. матеріалів Першої нац. наук.-метод. конф., 30 верес. – 1 жовт. 2016 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: В. В. Вітлінський (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 360–363.
978-966-926-109-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26514
 
Language uk