Економетричні моделі оцінювання вартості бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Економетричні моделі оцінювання вартості бренду
|
|
Creator |
Токарчук, В. В.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-11-29T08:40:16Z
2018-11-29T08:40:16Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Токарчук В. В. Економетричні моделі оцінювання вартості бренду / Токарчук В. В. // Економіко-математичне моделювання : зб. матеріалів Першої нац. наук.-метод. конф., 30 верес. – 1 жовт. 2016 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: В. В. Вітлінський (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 360–363.
978-966-926-109-0 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26514 |
|
Language |
uk
|
|