Запис Детальніше

Формування еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку: здоров’язбережувальний підхід

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24912/
 
Title Формування еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку: здоров’язбережувальний підхід
Формирование эколого-природоведческой компетенции детей дошкольного возраста: здоровьесберегательный подход
Ecological and natural competence formation of preschool age children: health-preserving approach
 
Creator Половіна, Олена Анатоліївна
Гаращенко, Лариса Василівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
 
Description У статті аргументовано значення формування еколого-природничої компетенції для розвитку особистості дитини; розкрито механізми використання еколого-природничого середовища як засобу реалізації здоров’язбережувального підходу до організації освітнього процесу. З’ясовано особливості емоційно- ціннісного ставлення до природи та визначено рівні еколого-природничої компетенції дітей старшого дошкільного віку; визначено методичний інструментарій забезпечення здоров’язбережувального підходу у формуванні еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку
В статье аргументировано значение формирования эколого- природоведческой компетенции для развития личности ребенка; раскрыты механизмы использования экологической среды как средства реализации здоровьесберегательного подхода к организации образовательного процесса. Установлены особенности эмоционально-ценностного отношения к природе и определены уровни эколого-природоведческой компетенции детей старшего дошкольного возраста; определен методический инструментарий обеспечения здоровьесберегательного подхода к формированию эколого-природоведческой компетенции детей дошкольного возраста
The role of ecological and natural competence formation for the child’s personality development is substantiated in the article; it discloses the mechanisms of ecological and natural environment use as a means of implementing a health-preserving approach to the educational process organization. The article clarifies the peculiarities of emotional value relation to the nature and defines the levels of ecological and natural competence of preschool age children; the methodological tools for ensuring health-preserving thrust approach in preschool age children ecological and natural competence formation
 
Publisher "Молодий вчений"
 
Date 2018-08
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24912/1/E_Polovina_L_Garaschenko_FEPKDDVZP.pdf
Половіна, Олена Анатоліївна та Гаращенко, Лариса Василівна (2018) Формування еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку: здоров’язбережувальний підхід Молодий вчений (8.1). с. 47-52. ISSN 2304-5809