Організація корекційних занять з просторового орієнтування в початковій школі для дітей з глибокими порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712633/
|
|
Title |
Організація корекційних занять з просторового орієнтування в початковій школі для дітей з глибокими порушеннями зору
Organization of correction employments after a spatial orientation at initial school for children with deep paropsiss Организация коррекционных занятий с пространственной ориентировки в начальной школе для детей с глубокими нарушениями зрения |
|
Creator |
Кондратенко, С.В.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
Методичні рекомендації присвячено формуванню у дітей молодшого шкільного віку з глибокими порушеннями зору навичок просторового орієнтування: вивчено практичний досвід та здійснено аналіз засобів та прийомів формування навичок просторового орієнтування, висвітлено питання організації навчання просторовому орієнтуванню учнів з глибокими порушеннями зору. В додатках наведені рекомендації щодо обладнання кабінету орієнтування в просторі для незрячих та слабозорих дітей, тести-завдання, тематичний план з просторового орієнтування та корекційна програма з просторового орієнтування для дітей з глибокими порушеннями зору. В додатках наведені рекомендації щодо обладнання кабінету орієнтування в просторі для незрячих та слабозорих дітей, тести-завдання, тематичний план з просторового орієнтування та корекційна програма з просторового орієнтування для дітей з глибокими порушеннями зору для підготовчого – 4-го класів. Методичні рекомендації адресовано керівникам спеціальних закладів, вчителям-дефектологам, вихователям, студентам дефектологічних факультетів, батькам в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з глибокими порушеннями зору з метою забезпечення ефективності формування у них просторових уявлень на навичок просторового орієнтування. Methodical recommendations are devoted to the formation of spatial orientation skills among children of the junior school age with profound disturbances of sight: practical experience has been studied and analysis of spatial orientation skills and methods has been analyzed, questions of organization of training for spatial orientation of students with deep visual impairment have been studied. The annexes provide recommendations for equipment for orientation in the space for blind and visually impaired children, test-tasks, thematic plan for spatial orientation, and correctional program for spatial orientation for children with deep visual impairment. The appendices provide recommendations for equipment for cabin orientation in the space for blind and visually impaired children, test-tasks, thematic plan for spatial orientation and correctional program for spatial orientation for children with severe vision impairment for preparatory - 4th grade. Methodical recommendations are addressed to heads of specialized institutions, defectologists, educators, students of defectological faculties, parents in work with children of junior school age with profound visual impairments in order to ensure the effectiveness of forming spatial ideas on spatial orientation skills in them. Методические рекомендации посвящены формированию у детей младшего школьного возраста с глубокими нарушениями зрения навыков пространственного ориентирования: изучен практический опыт и осуществлен анализ средств и приемов формирования навыков пространственного ориентирования, освещены вопросы организации обучения пространственной ориентировке учащихся с глубокими нарушениями зрения. В приложениях приведены рекомендации по оборудованию кабинета ориентирования в пространстве для незрячих и слабовидящих детей, тесты-задания, тематический план по пространственной ориентировки и коррекционная программа по пространственной ориентировки для детей с глубокими нарушениями зрения. В приложениях приведены рекомендации по оборудованию кабинета ориентирования в пространстве для незрячих и слабовидящих детей, тесты-задания, тематический план по пространственной ориентировки и коррекционная программа по пространственной ориентировки для детей с глубокими нарушениями зрения для подготовительного - 4-го классов. Методические рекомендации адресованы руководителям специальных заведений, учителя-дефектологи, воспитателям, студентам дефектологических факультетов, родителям в работе с детьми младшего школьного возраста с глубокими нарушениями зрения с целью обеспечения эффективности формирования у них пространственных представлений на навыков пространственного ориентирования. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712633/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%20%D1%80%D0%B5%D0%BA.pdf
Кондратенко, С.В. (orcid.org/0000-0002-0896-6227 <http://orcid.org/0000-0002-0896-6227>) (2017) Organization of correction employments after a spatial orientation at initial school for children with deep paropsiss Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна. (Submitted) |
|