MASTER CLASS AS THE FORM OF PROFESSIONAL TRAINING OF THE FUTURE STEM-TEACHER OF PRIMARY SCHOOL
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MASTER CLASS AS THE FORM OF PROFESSIONAL TRAINING OF THE FUTURE STEM-TEACHER OF PRIMARY SCHOOL
МАЙСТЕР-КЛАС ЯК ФОРМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО STEM-ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Андрієвська, B. М.
|
|
Subject |
master class; professional training; STEM teacher; primary school.
— майстер-клас; професійна підготовка; STEM-вчитель; початкова школа. [378.016 : 004]: 373.3 |
|
Description |
The article describes the specifics of organization and conduct of the master class as a form of professional training of the future STEM teacher of primary school. The following types of master classes are provided: "STEM project preparation and implementation", "STEM lesson preparation and implementation", "Preparation and organization of the maker space". Attention is paid to the study of the components of the master classes, respectively, the form of work with students: information, demonstration, practical, final. The information component of the master class involves getting acquainted with the peculiarities of the organization and implementation of the STEM project, the STEM lesson and the maker space at various educational stages. The demonstration component involves familiarizing students with specific examples of the STEM project, the STEM lesson, the maker space, and the tactics of their deployment. The practical component involves the students performing their own task - developing a STEM project, STEM lesson, and a maker space from a topic proposed by the instructor; acquaint students with the specifics of the theme selection for the STEM project, the STEM lesson, the maker space, the substantiation of the topic, and the definition of its promise. The final component involves familiarizing students with a methodology for evaluating the results of independent work, analyzing the results, discussing, expressing their thoughts on improving the results. Stages of master classes are specified. The separate stages of master classes are considered: organization of the educational STEM-space in the classroom; an example of the STEAM project "The symbol of life - Bread" is presented and a series of problem issues of the project is highlighted; the means of ICT support for the future STEM elementary school teacher are considered.
У статті висвітлено специфіку організації й проведення майстер-класу як форми професійної підготовки майбутнього STEM-вчителя початкової школи. Наведено способи реалізації таких майстер-класів: «Підготовка і проведення STEM-проекту», «Підготовка і проведення STEM-уроку», «Підготовка та організація мейкер-простору». Дослідженню складові майстер-класів, відповідно формі роботи зі студентами: інформаційна, демонстраційна, практична, підсумкова. Інформаційна складова майстер-класу передбачає ознайомлення студентів з особливостями організації й реалізації STEM-проекту, STEM-уроку й мейкер-простору на різних освітніх етапах. Демонстраційна складова передбачає ознайомлення студентів з конкретними прикладами STEM-проекту, STEM-уроку, мейкер-простору, тактикою їх розгортання. Практична складова передбачає виконання студентами самостійного завдання – розробка STEM-проекту, STEM-уроку, мейкер-простору з теми, яка запропонована викладачем; ознайомлення студентів із специфікою вибору теми для STEM-проекту, STEM-уроку, мейкер-простору, обґрунтування теми, визначення її перспективності. Підсумкова складова передбачає ознайомлення студентів з методикою оцінювання результатів самостійної роботи, аналіз результатів, обговорення, висловлювання своєї думки щодо покращення результатів. Уточнено етапи проведення майстер-класів. Розглянуто окремі етапи майстер-класів: організація освітнього STEM-простору (поділ шкільного кабінету на тренінгові зони, такі як Math-майданчик – зона математичних напрямів роботи, ІКТ зона – Tech-майданчик, зона інжинірингу – Е-майданчик, науково-природнича зона – Science-майданчик, мистецька зона – Art-майданчик і центральна зона – зона співпраці, колаборації й подальшого Networking-у); наведено приклад STEАM-проекту «Символ життя – Хліб», висвітлено серію проблемних питань проекту; розглянуто засоби ІКТ-підтримки майбутнього STEM-вчителя початкової школи. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-09-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12907
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 9-13
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 9-13 Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 9-13 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|