Запис Детальніше

Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24992/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=vkp_2018_4_3
 
Title Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Publishers' communication through the eyes of readers: an assessment of visitors to the major book activities of Ukraine
Коммуникация издательств глазами читателей: оценка посетителей крупнейших книжных мероприятий Украины
 
Creator Єжижанська, Тетяна Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Досліджено рівень поінформованості читачів про українські книжкові видавництва; на підставі оцінок
респондентів проаналізовано обсяг інформації щодо книговидавництва у медіапросторі; з'ясовано
інформаційні потреби й запити читачів про книжковий ринок і діяльність українських книговидавництв;
визначено шляхи поліпшення комунікації між видавцями та читачами як основним сегментом цільової
аудиторії видавничої організації.
The article examines awareness of readers about
Ukrainian book publishers, analyzes the respondents'
assessment of the adequacy of information on book
publishing in the media space, identifies the information
needs and requests of readers about the book market and
the activities of Ukrainian publishing houses, identifies
ways to improve communication between publishers and
readers as the main segment of the target audience of the
publishing organization.
Исследован уровень осведомленности читателей
об украинских книжных издательствах; на основании
оценок респондентов проанализирован объем информации
о книгоиздании в медиапространстве;
выяснены информационные потребности и запросы
читателей о книжном рынке и деятельности
украинских издательств; определены пути улучшения
коммуникации между издателями и читателями как
основным сегментом целевой аудитории издательской
организации.
 
Publisher Книжкова палата України
 
Date 2018-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24992/1/T_Yezhyzhanska_vkp_2018_4_3.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2018) Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України Вісник книжкової палати (4). с. 5-12. ISSN 2076-9326