Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24992/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=vkp_2018_4_3 |
|
Title |
Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Publishers' communication through the eyes of readers: an assessment of visitors to the major book activities of Ukraine Коммуникация издательств глазами читателей: оценка посетителей крупнейших книжных мероприятий Украины |
|
Creator |
Єжижанська, Тетяна Сергіївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Досліджено рівень поінформованості читачів про українські книжкові видавництва; на підставі оцінок респондентів проаналізовано обсяг інформації щодо книговидавництва у медіапросторі; з'ясовано інформаційні потреби й запити читачів про книжковий ринок і діяльність українських книговидавництв; визначено шляхи поліпшення комунікації між видавцями та читачами як основним сегментом цільової аудиторії видавничої організації. The article examines awareness of readers about Ukrainian book publishers, analyzes the respondents' assessment of the adequacy of information on book publishing in the media space, identifies the information needs and requests of readers about the book market and the activities of Ukrainian publishing houses, identifies ways to improve communication between publishers and readers as the main segment of the target audience of the publishing organization. Исследован уровень осведомленности читателей об украинских книжных издательствах; на основании оценок респондентов проанализирован объем информации о книгоиздании в медиапространстве; выяснены информационные потребности и запросы читателей о книжном рынке и деятельности украинских издательств; определены пути улучшения коммуникации между издателями и читателями как основным сегментом целевой аудитории издательской организации. |
|
Publisher |
Книжкова палата України
|
|
Date |
2018-04
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24992/1/T_Yezhyzhanska_vkp_2018_4_3.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2018) Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України Вісник книжкової палати (4). с. 5-12. ISSN 2076-9326 |
|