Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25016/
|
|
Title |
Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності
Проблема ответственности как составляющая профессиональной готовности будущего дошкольного педагога в внеаудиторной деятельности Problem of responsibility as a component of the professional readiness of the future preschool teacher in non-audit activity |
|
Creator |
Волинець, Юлія Олександрівна
Стаднік, Надія Вікторівна |
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ |
|
Description |
У статті розкрито суть проблеми відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності. Уточнено сутність поняття «відповідальність» як інтегративної моральної якості особистості. Розглянуто потенціал позааудиторної діяльності щодо формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти. в У процесі позааудиторної діяльності запропоновані навички відповідальності, які сприяють подальшій успішній професійній діяльності В статье раскрыта суть проблемы ответственности как составляющей профессиональной готовности будущего дошкольного педагога внеаудиторной деятельности. Уточнена сущность понятия «ответственность» как интегративной нравственного качества личности. Рассмотрены потенциал внеаудиторной деятельности по формированию ответственности у будущих педагогов дошкольного образования. В процессе внеаудиторной деятельности предложены навыки ответственности, которые способствуют дальнейшей успешной профессиональной деятельности The article reveals the essence of the problem of responsibility as a component of the professional readiness of the future preschool teacher of non-audit activity. The essence of the concept of "responsibility" as an integrative moral quality of the personality is specified. The potential of non-audit activity for forming the responsibility of future teachers of preschool education is considered. In the process of non-audit activity, the skills offered are responsible for further successful professional activities |
|
Publisher |
"Молодий вчений"
|
|
Date |
2018-08
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25016/1/Y_Volynets_N_Stadnik_PVSPHMDPDP.pdf
Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна (2018) Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності Молодий вчений. с. 33-37. ISSN 2304-5809 |
|