Запис Детальніше

Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25016/
 
Title Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності
Проблема ответственности как составляющая профессиональной готовности будущего дошкольного педагога в внеаудиторной деятельности
Problem of responsibility as a component of the professional readiness of the future preschool teacher in non-audit activity
 
Creator Волинець, Юлія Олександрівна
Стаднік, Надія Вікторівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
 
Description У статті розкрито суть проблеми відповідальності як складової професійної готовності майбутнього
дошкільного педагога в позааудиторній діяльності. Уточнено сутність поняття «відповідальність» як
інтегративної моральної якості особистості. Розглянуто потенціал позааудиторної діяльності щодо формування
відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти. в У процесі позааудиторної діяльності
запропоновані навички відповідальності, які сприяють подальшій успішній професійній діяльності
В статье раскрыта суть проблемы ответственности как составляющей профессиональной готовности будущего дошкольного педагога внеаудиторной деятельности. Уточнена сущность понятия «ответственность» как интегративной нравственного качества личности. Рассмотрены потенциал внеаудиторной деятельности по формированию ответственности у будущих педагогов дошкольного образования. В процессе внеаудиторной деятельности предложены навыки ответственности, которые способствуют дальнейшей успешной профессиональной деятельности
The article reveals the essence of the problem of responsibility as a component of the professional readiness of the future preschool teacher of non-audit activity. The essence of the concept of "responsibility" as an integrative moral quality of the personality is specified. The potential of non-audit activity for forming the responsibility of future teachers of preschool education is considered. In the process of non-audit activity, the skills offered are responsible for further successful professional activities
 
Publisher "Молодий вчений"
 
Date 2018-08
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25016/1/Y_Volynets_N_Stadnik_PVSPHMDPDP.pdf
Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна (2018) Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності Молодий вчений. с. 33-37. ISSN 2304-5809