Запис Детальніше

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708010/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних
Программа по коррекционно-развивающей работы «Развитие слухо-зрительно-тактильного восприятия речи и формирования произношения для глухих детей» для 6-10 классов общеобразовательных учебных заведений (специальных и с инклюзивным обучением), учебно-реабили
Correction-development program "Development of auditory visual and tactile speech perception and pronunciation formation for deaf children" for 6-10 classes of general educational institutions (special and inclusive education), educational and rehabilitat
 
Creator Федоренко, О.Ф.
Васильєва, В.В.
Юхимович, Л.Ф.
Ільченко, Е. С.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Програма з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови спрямована на розвиток й удосконалення умінь і навичок слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови на індивідуальних заняттях з глухими учнями.
У програмі виокремлено три основні блоки педагогічної діяльності, що спрямовані на: розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення, формування та удосконалення вимови, розвиток слухозорової уваги, пам’яті, аналізу й синтезу тощо. Мета та завдання корекційної роботи за означеними блоками висвітлені у змістових напрямах, відповідно до яких сурдопедагог може планувати заняття з учнями. Програма розраховано на сурдопедагогів навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, фахівців навчально-реабілітаційних центрів, які обізнані зі специфікою психофізичного розвитку та особливими освітніми потребами глухих школярів.
Программа по развитию слухо-зрительно-тактильного восприятия речи и формирования произношения направлена ​​на развитие и совершенствование умений и навыков слухо-зрительно-тактильного восприятия речи и формирования произношения на индивидуальных занятиях с глухими учениками.
В программе выделены три основных блока педагогической деятельности, направленные на: развитие слухо-зрительно-тактильного восприятия речи, формирование и совершенствование произношения, развитие слухозорового внимания, памяти, анализа и синтеза и др. Цель и задачи коррекционной работы по указанным блоками освещены в содержательных направлениях, по которым сурдопедагог может планировать занятия с учениками. Программа рассчитана на сурдопедагогов учебных заведений со специальным и инклюзивным обучением, специалистов учебно-реабилитационных центров, знали специфику психофизического развития и особыми образовательными потребностями глухих школьников
The program identifies three main blocks of pedagogical activity aimed at: development of auditory, visual and tactile speech perception, formation and improvement of pronunciation, development of auditory attention, memory, analysis and synthesis, and others like that. The purpose and tasks of the correction work on the indicated blocks are highlighted in the content directions, according to which the surdopedagogue can plan classes with students. The program is designed for surdo teachers of educational institutions with special and inclusive forms of training, specialists of educational and rehabilitation centers, who are knowledgeable about the specifics of psychophysical development and the special educational needs of deaf pupils.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708010/1/programa-rozv.-slux-zor.-takt-spr.-ta-form.-vim.-6-10-klasi-gluxi.pdf
- Федоренко, О.Ф. (orcid.org/0000-0003-0656-9444 <http://orcid.org/0000-0003-0656-9444>), Васильєва, В.В., Юхимович, Л.Ф. and Ільченко, Е. С. (2016) Correction-development program "Development of auditory visual and tactile speech perception and pronunciation formation for deaf children" for 6-10 classes of general educational institutions (special and inclusive education), educational and rehabilitat [Teaching Resource]