Запис Детальніше

Ефективна комунікація видавництва із залученням лідерів думок

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24991/
https://symposium2018.nethouse.ua
 
Title Ефективна комунікація видавництва із залученням лідерів думок
Effective communication of the publishing industry with the involvement of opinion leaders
Эффективная коммуникация издательства с привлечением лидеров мнений
 
Creator Єжижанська, Тетяна Сергіївна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У статті досліджено роль лідерів думок у РR-діяльності книжкового видавництва, подано визначення поняття «лідери думок», розглянуто різновиди цієї категорії як комунікатора. Беручи до уваги відмінні характеристики лідерів думок, визначено тренди їхньої поведінки, особливі психологічні риси, інтереси й певні спільні ознаки. Детально охарактеризовано особливості комунікативного впливу лідерів думок на інших людей, які повинні враховувати РR-фахівці видавництва.
The article investigates the role of opinion leaders in the PP-activity of the book publishing house, defines the concept of "opinion leaders", deals with varieties of this category as a communicator. Taking into account the excellent characteristics of opinion leaders, trends in their behavior, specific psychological features, interests and certain common features are defined. The peculiarities of the communicative influence of opinion leaders on other people, which should be taken into account by the publishing house's PR manager, are described in detail.
В статье исследована роль лидеров мнений в РR-деятельности книжного издательства, даны определения понятия «лидеры мнений», рассмотрены разновидности этой категории как коммуникатора. Принимая во внимание отличительные характеристики лидеров мнений, определены тренды их поведения, особые психологические черты, интересы и определенные общие признаки. Подробно охарактеризованы особенности коммуникативного воздействия лидеров мнений на других людей, которые должны учитывать РR-специалисты издательства.
 
Publisher Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
 
Date 2018-05-19
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24991/1/T_Yezhyzhanska_konf18.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2018) Ефективна комунікація видавництва із залученням лідерів думок Матеріали наукового інтернет-симпозіуму "Міжкультурна комунікація постмодерної доби" (Луцьк, 20 травня 2018 року).