Робоча програма навчальної дисципліни «Анатомо-фізіологічні та генетичні засади психічної діяльності. Змістовий модуль 4. «Нейропсихологія»
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25078/
|
|
| Title |
Робоча програма навчальної дисципліни «Анатомо-фізіологічні та генетичні засади психічної діяльності. Змістовий модуль 4. «Нейропсихологія» |
|
| Creator |
Скрипник, Тетяна Вікторівна
Сорокіна, Олена Анатоліївна |
|
| Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
| Description |
Мета та завдання навчальної дисципліни Мета навчальної дисципліни засвоїти зміст та алгоритм здійснення діагностичної та корекційно-розвивальної діяльності на засадах нейропсихології. Завданнями курсу є: - формувати загальні компетентності: світоглядну, громадянську, комунікативну, інформативну, креативну, самоосвітню; - формувати фахові компетентності: організаційну, прогностичну, методичну. |
|
| Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
| Date |
2018
|
|
| Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25078/1/T_Skprypnyk_O_Sorokina_AFTGZPDN_KSPKIO.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна та Сорокіна, Олена Анатоліївна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни «Анатомо-фізіологічні та генетичні засади психічної діяльності. Змістовий модуль 4. «Нейропсихологія» [Навчально-методичні матеріали] |
|