Запис Детальніше

Критерії та показники оцінювання якості професійної компетентності вчителя гімназії на засадах інноваційних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712843/
 
Title Критерії та показники оцінювання якості професійної компетентності вчителя гімназії на засадах інноваційних технологій
Criteria and indicators of evaluation of quality of professional competency of teacher in the context of realization of innovation technologies
 
Creator Жукова, Алла Георгіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті автор презентує результати дослідження критеріїв та показників оцінювання якості професійної компетентності вчителя. Професійна компетентність характеризується у процесі реалізації інноваційних технологій навчання.
In the article the author presents the results of the study of criteria and indicators for evaluation of the quality of teacher's professional competence. Professional competence is characterized in the terms of the implementation of innovative learning technologies.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712843/1/Zukova18_2st.pdf
- Жукова, Алла Георгіївна (2018) Criteria and indicators of evaluation of quality of professional competency of teacher in the context of realization of innovation technologies Дидактика: теорія і практика, 1. pp. 30-40. ISSN ISBN 978-966-644-486-1