Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Поясок Т.Б н адисертацію Нуржинської А.В.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25230/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Поясок Т.Б н адисертацію Нуржинської А.В.
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Поясок Т.Б н адисертацію Нуржинської А.В. Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Поясок Т.Б н адисертацію Нуржинської А.В. |
|
Creator |
Нуржинська, Анастасія Володимирівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових. У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових.У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових. У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25230/1/vidguk_pojasok.pdf
Нуржинська, Анастасія Володимирівна (2018) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Поясок Т.Б н адисертацію Нуржинської А.В. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|