Дисертація - Професійна підготовка майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах дистанційної форми навчання.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25232/
|
|
Title |
Дисертація - Професійна підготовка майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах дистанційної форми навчання. Дисертація - Професійна підготовка майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах дистанційної форми навчання. Дисертація - Професійна підготовка майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах дистанційної форми навчання. |
|
Creator |
Нуржинська, Анастасія Володимирівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових. У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових. У дисертаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах інформатизації освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Доведено, що провідним індикатором якості професійної підготовки майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю та ґрунтовним професійно-особистісним конструктом фахівців цієї галузі є компетентність у підготовці матеріалів для діяльності зі зв’язків з громадськістю, що містить ціннісний, когнітивной-діяльнісний, результативно-оцінювальний 18 компоненти. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері (мотиваційно-ціннісний, змістовий, технологічний, результативний). Доведено необхідність обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки технології формування компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для професійної діяльності у цій сфері в умовах дистанційної форми навчання., що є сукупністю її концептуального, змістового і процесуального складових. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25232/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%9D%D1%83%D1%80%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%90.%D0%92.%200%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF.pdf
Нуржинська, Анастасія Володимирівна (2018) Дисертація - Професійна підготовка майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю в умовах дистанційної форми навчання. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|