Робоча програма навчальної дисципліни Історія клавесинного мистецтва
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25300/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни Історія клавесинного мистецтва |
|
Creator |
Свириденко, Наталія Сергіївна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Дисципліна «Історія клавесинного мистецтва» входить до курсу спеціальних дисциплін. Зміст курсу містить такі розділи: 1) теоретичний (реалізується у ході індивідуальних занять із кожним студентом залежно від його здібностей та попередньої музичної підготовки); 2) практичний (здійснюється в ході індивідуальних аудиторних занять у процесі вивчення музичних творів та їх художнього виконання); 3) самостійна робота студентів (реалізується в конкретних завданнях для самостійного опанування у позааудиторних домашніх заняттях). Мета навчального курсу «Історія клавесинного мистецтва» – ознайомити студентів з історією інструменту, кращими зразками клавесинної музичної літератури, особливостями техніки гри на клавесині, забезпечити достатній рівень володіння музичним інструментом клавесином у навчальній і музично-педагогічній діяльності, прищепити відчуття стилю. Завдання курсу полягають в тому, щоб сформувати у студентів знання: орієнтуватися в часі виникнення та існування клавесину; знати основні естетичні напрямки доби; розумітися на стилістиці часу; знати конструкцію інструменту; знати типи клавесинів та європейські клавесинні школи; знати творчість композиторів — клавесиністів; оволодіти принципами виконавської клавесинної манери гри; вміти виконувати клавесинні твори в залежності від ступеню володіння музичним інструментом; самостійно опрацьовувати клавесинні твори (читати нотний текст з аркуша, ескізно охоплювати музичні твори та практично відтворювати їх на клавесині). У результаті вивчення дисципліни «Спеціальний інструмент. Фортепіано» у студентів мають бути сформовані такі фахові та загальні компетентності: інтегральна (комплексна інтеграція знань, умінь і навичок із таких фахових дисциплін: спеціальний музичний інструмент, теорія та історія музики, спрямована на розвиток особистості, здатність до творчої самореалізації у сфері музичного мистецтва); комунікативна (здатність до міжособистісного спілкування, емоційної стабільності, толерантності, здатність працювати у команді, вільне володіння українською мовою, здатність до професійного спілкування іноземною мовою); самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу ;та самореалізацію); інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел, необхідної для навчальної і педагогічної діяльності, здатність до ефективного використання інформаційних технологій у соціальній та професійній діяльності); Фахові: музично-теоретична (здатність застосовувати базові знання провідних музично-теоретичних систем та концепцій, історичних та культурологічних процесів розвитку музичного мистецтва у музикознавчій, виконавській та педагогічній діяльності); музично-інформаційна і технологічна (здатність до самостійного пошуку музичного матеріалу в мережі Інтернет, репертуарних збірках, навчально- методичних посібниках). Спеціальні: інструментально-виконавська (здатність здійснювати виконавську діяльність на базі професійних знань та навичок гри на музичному інструменті, оркестрової та ансамблевої гри, репетиційної роботи та концертних виступів); концертно-сценічна (здатність до культурно-освітньої та концертно- виконавської діяльності в умовах публічного виступу); |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25300/1/N_Svyrydenko_IIKM_IM_KIVM.pdf
Свириденко, Наталія Сергіївна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Історія клавесинного мистецтва [Навчально-методичні матеріали] |
|