Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальний інструмент. Фортепіано

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25304/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальний інструмент. Фортепіано
 
Creator Економова, Ольга Серафимівна
Гаркуша, Людмила Іванівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Мета курсу полягає у формуванні індивідуальних інструментально-виконавських навичок і художньо-естетичного світогляду майбутніх висококваліфікованих виконавців на основі залучення до світової та вітчизняної скарбниці музичної культури.
Основні завдання навчального курсу:
1. Формування інтересу до педагогічної діяльності і самостійної роботи у процесі інструментальної-виконавської підготовки майбутнього фахівця.
2. Створення професійної основи для подальшої самостійної роботи майбутнього вчителя музики засобами вільного володіння грою на музичному інструменті – фортепіано.
3. Оптимізація професійної підготовки вчителя музики в інтегрованій єдності музичного та педагогічного компонентів.
4. Накопичення музичного репертуару для проведення різних форм навчальної та позакласної діяльності в шкільних та культурно-освітніх установах.
5. Формування готовності вирішувати питання добору і інтерпретації дидактично-доцільних зразків національного та зарубіжного музичного мистецтва з урахуванням вікових можливостей дітей різних категорій шкільного віку.
Форма роботи – практичні заняття, самостійна робота студентів, консультації викладача.
Засоби навчання – аудіо, відеоматеріали, навчальні посібники, нотна фортепіанна література, методичні рекомендації.
Формою контролю знань та вмінь студентів є модульний контроль, залік(1семестр), екзамен (2 семестр).

Завдання навчальної дисципліни - виховання ряду компетентностей студента, зокрема:
інтегральна (комплексна інтеграція знань, умінь і навичок із таких фахових
дисциплін: спеціальний музичний інструмент, теорія та історія музики, спрямована на розвиток особистості, здатність до творчої самореалізації у сфері музичного мистецтва);
комунікативна (здатність до міжособистісного спілкування,
емоційної стабільності, толерантності, здатність працювати у команді, вільне володіння українською мовою, здатність до професійного спілкування іноземною мовою);
самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу ;та самореалізацію);
інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення
інформації з різних джерел, необхідної для навчальної і педагогічної
діяльності, здатність до ефективного використання інформаційних
технологій у соціальній та професійній діяльності);
Фахові:
музично-теоретична (здатність застосовувати базові знання провідних музично-теоретичних систем та концепцій, історичних та культурологічних процесів розвитку музичного мистецтва у музикознавчій, виконавській та педагогічній діяльності);
музично-інформаційна і технологічна (здатність до самостійного пошуку
музичного матеріалу в мережі Інтернет, репертуарних збірках, навчально-
методичних посібниках).
Спеціальні:
інструментально-виконавська (здатність здійснювати виконавську діяльність
на базі професійних знань та навичок гри на музичному інструменті,
оркестрової та ансамблевої гри, репетиційної роботи та концертних виступів);
концертно-сценічна (здатність до культурно-освітньої та концертно-
виконавської діяльності в умовах публічного виступу);
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25304/1/O_Ekonomova_L_Harkusha_%D0%86%D0%86SI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна та Гаркуша, Людмила Іванівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальний інструмент. Фортепіано [Навчально-методичні матеріали]