Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальний інструмент. Фортепіано
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25304/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальний інструмент. Фортепіано
|
|
Creator |
Економова, Ольга Серафимівна
Гаркуша, Людмила Іванівна |
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета курсу полягає у формуванні індивідуальних інструментально-виконавських навичок і художньо-естетичного світогляду майбутніх висококваліфікованих виконавців на основі залучення до світової та вітчизняної скарбниці музичної культури. Основні завдання навчального курсу: 1. Формування інтересу до педагогічної діяльності і самостійної роботи у процесі інструментальної-виконавської підготовки майбутнього фахівця. 2. Створення професійної основи для подальшої самостійної роботи майбутнього вчителя музики засобами вільного володіння грою на музичному інструменті – фортепіано. 3. Оптимізація професійної підготовки вчителя музики в інтегрованій єдності музичного та педагогічного компонентів. 4. Накопичення музичного репертуару для проведення різних форм навчальної та позакласної діяльності в шкільних та культурно-освітніх установах. 5. Формування готовності вирішувати питання добору і інтерпретації дидактично-доцільних зразків національного та зарубіжного музичного мистецтва з урахуванням вікових можливостей дітей різних категорій шкільного віку. Форма роботи – практичні заняття, самостійна робота студентів, консультації викладача. Засоби навчання – аудіо, відеоматеріали, навчальні посібники, нотна фортепіанна література, методичні рекомендації. Формою контролю знань та вмінь студентів є модульний контроль, залік(1семестр), екзамен (2 семестр). Завдання навчальної дисципліни - виховання ряду компетентностей студента, зокрема: інтегральна (комплексна інтеграція знань, умінь і навичок із таких фахових дисциплін: спеціальний музичний інструмент, теорія та історія музики, спрямована на розвиток особистості, здатність до творчої самореалізації у сфері музичного мистецтва); комунікативна (здатність до міжособистісного спілкування, емоційної стабільності, толерантності, здатність працювати у команді, вільне володіння українською мовою, здатність до професійного спілкування іноземною мовою); самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу ;та самореалізацію); інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел, необхідної для навчальної і педагогічної діяльності, здатність до ефективного використання інформаційних технологій у соціальній та професійній діяльності); Фахові: музично-теоретична (здатність застосовувати базові знання провідних музично-теоретичних систем та концепцій, історичних та культурологічних процесів розвитку музичного мистецтва у музикознавчій, виконавській та педагогічній діяльності); музично-інформаційна і технологічна (здатність до самостійного пошуку музичного матеріалу в мережі Інтернет, репертуарних збірках, навчально- методичних посібниках). Спеціальні: інструментально-виконавська (здатність здійснювати виконавську діяльність на базі професійних знань та навичок гри на музичному інструменті, оркестрової та ансамблевої гри, репетиційної роботи та концертних виступів); концертно-сценічна (здатність до культурно-освітньої та концертно- виконавської діяльності в умовах публічного виступу); |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25304/1/O_Ekonomova_L_Harkusha_%D0%86%D0%86SI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна та Гаркуша, Людмила Іванівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Спеціальний інструмент. Фортепіано [Навчально-методичні матеріали] |
|