Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710871/
http://www.vmurol.com.ua/index.php?idd=%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2 |
|
Title |
Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні
Contemporary trends in the development of special education in Ukraine |
|
Creator |
Засенко, В.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті розглянуті основні тенденції реформування спеціальної освіти в Україні, акцентовано увагу на труднощах, пов'язаних з цим процесом. Висвітлюється коло питань щодо подальшого вдосконалення системи освіти осіб з порушеннями психофізичного розвитку.
The author reveals basic tendencies of special education reformation in Ukraine. The author accents attention on dificult that are conect with reformation process. The author descripts question that are connect with improvemtnt of education system of people with special needs. |
|
Publisher |
Університет «Україна»
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710871/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%A1%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96.pdf
- Засенко, В.В. (orcid.org/0000-0003-0325-4578 <http://orcid.org/0000-0003-0325-4578>) (2007) Contemporary trends in the development of special education in Ukraine Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 4 (6). pp. 64-68. ISSN ISBN 978-966-388-200-0 |
|