Запис Детальніше

Спеціальна освіта: стан і пріоритети розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711122/
 
Title Спеціальна освіта: стан і пріоритети розвитку
Special education: current status and development priorities
 
Creator Засенко, В.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті стисло характеризуються три складові сучасного стану системи освіти осіб з порушеннями психофізичного розвитку: здобутки, проблеми і шляхи розбудови. Увага акцентується на гальмівних факторах, що стримують ефективність процесу навчання і виховання означеної категорії осіб, пропонуються окремі напрями його оптимізації.
The article briefly describes the three components of the current state of education of persons with impaired mental and physical development: achievements, problems and ways of development. Attention is focused on the inhibitory factors that restrain the efficiency of the process of training and education of the specified category of persons, and suggests some directions for its optimization.
 
Publisher Науковий світ
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711122/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%20%D0%92.%20%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0-%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%20%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
- Засенко, В.В. (orcid.org/0000-0003-0325-4578 <http://orcid.org/0000-0003-0325-4578>) (2010) Special education: current status and development priorities Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1. pp. 3-7. ISSN ISBN 978-966-675-652-0