Запис Детальніше

Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях
 
Creator Войнаровська, Людмила Іванівна
Voynarovska, Lyudmyla
Войнаровская, Людмила Ивановна
 
Subject інформаційне суспільство
суспільство знань
суспільство ризику
інформаційна економіка
економіка знань
міждисциплінарність
трансдисциплінарність
37.013.8:004.9
 
Description Проаналізовано концепції інформаційного суспільства та його найбільш досконалу форму – «суспільство знань». Розглянуто концепцію «суспільства ризику» у викладі німецького дослідника трансформацій суспільства Готтхарда Бехманна, який порушує проблему ризиків і гуманітарної безпеки в суспільстві знань та загострює увагу на необхідності прагнення до міждисциплінарності (звернення до історії науки, мистецтва і культури для знаходження взірців та методологічних підстав для комплексного дослідження), що забезпечується діалогічністю та плюралізацією знань у дослідженнях та навчанні.
У статті наголошено на тому, що в умовах переходу від науково-технічної та соціально-економічної політики до політики в галузі знань виникає необхідність формування «нової етики» щодо розширення глобальної бази знань, інтеграції раніше автономних дисциплін та формування на їх основі міждисциплінарних і мультидисциплінарних програм навчання тощо.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2018-12-12T08:52:05Z
2018-12-12T08:52:05Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Войнаровська Л. Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях / Людмила Войнаровська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т обдарованої дитини ; [редкол.: В. М. Мадзігон (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2018. – Вип. 1. – С. 101–107.
2413-4139
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26637
 
Language uk